تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۲۰۹۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارسال ۲ محموله جدید واکسن کرونا به خوزستان
 رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از واکسینه شدن ۳۰ هزار و ۵۷۵ نفر در خوزستان تاکنون خبر داد و گفت: یک محموله جدید با ۲۰ هزار دوز واکسن امروز شنبه به دست ما رسید و یک محموله واکسن دیگر در هفته جاری به دست ما می‌رسد.

  دکتر فرهاد ابول نژادیان روز شنبه در حاشیه نشست استانی مدیریت کرونا در جمع خبرنگاران بیان کرد: بنا به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد واکس‌های این محموله‌ها از دفعات قبلی بیشتر است که امیدواریم با سرعت بیشتری این واکسن به گروه‌های هدف تزریق شود.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های هدف طبق تایید وزارت بهداشت انجام می‌شود افزود: تاکنون بخشی از کادر بهداشت و درمان، سالمندان، پزشکان بالای ۵۰ سال، بیماران خاص، پاکبانان و غسال‌ها در خوزستان واکسن را دریافت کردند و سعی می‌کنیم دیگر گروه‌های هدف را نیز واکسینه کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه وضعیت کرونایی خوزستان اکنون به حالت ثابت رسیده گفت: شهرستان اهواز به ۲۴ منطقه تقسیم شده و روزانه بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و ادارات و نیز برگزاری آیین‌ها نظارت م‌ شود.

جلوگیری از برگزاری ۷۵ درصد آیین‌های عزا و عروسی

وی به جلوگیری از برگزاری ۷۵ درصد آیین‌های عزا و عروسی در خوزستان اشاره کرد و بیان کرد: همچنان ۲۵ درصد این آیین‌ها در خوزستان در حال برگزاری است لذا باید تلاش کنیم تا میزان جلوگیری از برگزاری این آیین‌ها کاهش یابد.

ابول نژادیان به همراهی و همکاری مردم و اصناف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش‌هایی که انجام می شود شاهد بهتر شدن وضعیت کرونایی خوزستان باشیم.

هم اکنون ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار