تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۲۰۹۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تحویل ۲ محموله جدید واکسن به خوزستان در هفته جاری
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تحویل دو محموله جدید واکسن به خوزستان در هفته پیش رو خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۸ فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز، فرمانداران دو شهرستان آبادان و دزفول که وضعیت ناپایداری دارند و روند موارد بستری افزایشی است، با حضور در جلسه مشکلات را مطرح کردند. استاندار نیز دستور داد که تیم ویژه‌ای در این شهرستان‌ها حضور یابد و مشکلات را بررسی و رفع کنند تا در این دو شهر نیز روند بیماری کاهشی شود.

  وی افزود: در حال حاضر وضعیت خوزستان به حالت پلاتو و ثابت رسیده است. در اهواز نیز روزانه ۷۰ تا ۸۰ نفر بستری می‌شوند که این وضعیت در چند روز گذشته تغییری نداشته است و امیدواریم به زودی شاهد روند کاهشی باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با تلاش فرمانداران به ویژه فرماندار اهواز، شهر اهواز به ۲۸ بلوک تقسیم شده و رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری توسط مسئولان این ۲۴ بلوک در حال انجام است و و روزانه بر روند رعایت پروتکل‌ها توسط اصناف و ادارات و برگزاری مراسم نظارت می‌شود.

ابول‌نژادیان بیان کرد: طبق آمار هفته گذشته، از برگزاری ۷۵ درصد مراسم‌ها جلوگیری شده است اما ۲۵ درصد موارد در حال برگزاری است؛ تلاش ما برای ممانعت از برگزاری حداقل ۹۰ درصد مراسم است.

وی ادامه داد: همراهی اصناف بهتر شده و شاهد همکاری مردم هستیم و امیدواریم با تلاش‌هایی که انجام می شود وضعیت بهتری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تحویل پنج محموله واکسن به خوزستان تاکنون، گفت: تاکنون ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر واکسینه شده‌اند و این هفته، دو محموله دیگر به دست ما می‌رسد. وزارت بهداشت به ما اعلام کرده که تعداد واکسن‌های این محموله‌ها از محموله‌های قبلی بیشتر است بنابراین تعداد تیم‌های واکسیناسیون را افزایش داده‌ایم و امیدواریم با سرعت بیشتری واکسن برای گروه‌های هدف تزریق شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار