تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۲۰۹۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پویش همدلی رمضان در خوزستان اجرا می شود
 معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان گفت : همزمان با ماه مبارک رمضان، پویش همدلی رمضان با هدف کمک‌ رسانی به نیازمندان، مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه هدف بهزیستی اجرا می شود.

مهران کریمیان با اشاره به این که این پویش از ابتدای ماه رمضان آغازشده و تا عید سعید فطر ادامه دارد گفت: در اجرای طرح  پویش همدلی تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، جمع آوری کمک‌ها و نذورات، تهیه وسایل جهیزیه و ازدواج برای زوجین و تهیه لوازم ضروری و بهداشتی موردنیاز مددجویان بهزیستی از جمله محورهای این پویش است .

وی افزود : با شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن اقشار آسیب پذیرو نیازمند تحت پوشش بیش از دیگران متحمل خسارت شدند لذا بهزیستی به تنهایی قادر به رفع مشکلات آن‌ها نیست و نیازمند مشارکت موسسات خیریه ،شرکت ‌ها و نهادهای مختلف است .

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان با اشاره به نحوه مشارکت خیرین در اجرای پویش همدلی ادامه داد: خیرین می توانند با پیوستن به این پویش کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان واریز کنند همچنین شماره های ۰۹۳۸۰۶۱۳۸۷۹، ۰۹۱۶۳۰۰۱۳۶۶ و شماره تلفن ۰۶۱۳۳۳۸۰۸۱۱ آماده پاسخگویی و راهنمایی به مردم عزیز هستند.

وی افزود: مرکز جمع آوری نذورات مردمی در اهواز شیرخوارگاه نگهداری ایتام بهزیستی واقع در سپیدار بلوارفنی وحرفه‌ای جنب تامین اجتماعی است و درسایر شهرستان‌ها هم ادارات ومجتمع های دولتی وموسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی کمک‌های مردمی را با حفظ نکات بهداشتی جمع آوری وبین نیازمندان توزیع می‌کنند.

کریمیان اظهار داشت: درحال حاضر بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفراز معلولان وایتام وآسیب دیده اجتماعی در ۱۲۰ مرکز نگهداری بهزیستی درسراسر استان به صورت شبانه روزی نگهداری می‌شوند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار