تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۲۰۹۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخش خصوصی ۳۰هزار و ۵۷۸ فرصت شغلی در خوزستان ایجاد کرد
 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سرمایه گذاری مناسب بخش خصوصی در سال گذشته باعث ایجاد ۳۰ هزار و ۵۷۸ فرصت شغلی در استان شد.

امیرحسین نظری بیان کرد: طی سال ۹۹ سرمایه گذاری بالغ بر ۵۹۷ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال در بخش تولید و اشتغال استان توسط یک هزار و ۵۲۸ فعال اقتصادی ، کمک شایانی به ایجاد اشتغال کرده است.

وی با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در سال ۹۸ در مقایسه با پارسال افزود: در سال ۹۸ یکهزار و ۴۲ فعال اقتصادی و سرمایه گذار مبلغی بالغ بر ۲۳۹ هزار و ۷۷۶ میلیارد ریال در استان سرمایه گذاری کردند که ۲۰ هزار و ۷۷۰ فرصت شغلی را در استان محقق کردند.

رییس سازمان صمت استان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ و تاکید مقام معظم رهبری در حمایت از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی برای رونق هر چه بیشتر تولید ادامه داد: امسال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای رفع موانع در مسیر بخش خصوصی و واحدهای تولیدی تلاش می کنیم شرایط را برای ایجاد اشتغال هر چه بیشتر در استان و رونق تولید فراهم کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه در سال ۹۹ ارتقای خوبی در صدور پروانه بهره برداری در استان انجام گرفته افزود: پارسال ۲۰۴ پروانه بهره برداری در استان صادر شد که منجر به تاسیس و راه اندازی واحدهای تولیدی و خلق چهار هزار و ۱۰۹ فرصت شغلی در خوزستان شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار