تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۲۰۹۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روزانه ۱۲۲ تست کرونا در شوشتر مثبت می‌شود
فدایی گفت: به طور متوسط روزانه ۱۲۲ تست در شوشتر مثبت می‌شود که از ابتدای سال تاکنون، ۳۱ نفر مبتلا به کرونا در این شهرستان جان باختند.
  فدایی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به انجام بیش از ۱۶ هزار تست کرونا در شهرستان در ۲۵ روز اول امسال، گفت: شوشتر انجام شد که از این تعداد، ۳ هزار و ۵۸ نمونه تست پی سی آر و رپید تست مثبت شدند.

او افزود: به طور متوسط روزانه ۱۲۲ تست در شوشتر مثبت می‌شوند که از ابتدای سال تاکنون، ۳۱ نفر مبتلا به کرونا فوت کردند که ۱۶ مورد از فوتی‌ها بعد از تعطیلات عید نوروز بود.

فدایی با بیان اینکه  در حال حاضر ۴۹ نفر در بیمارستان خاتم الانبیای شوشتر بستری هستند که ۶ نفر از این بیماران وضعیت خوبی ندارند، اظهار داشت: از مردم درخواست می‌شود که در صورت داشتن علائم خفیف به مرکز ۱۶ ساعته یا پایگاه سلامت محله و روستا‌های خود مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر تصریح کرد:  مردم باید از تماس با افراد مشکوک به کرونا خودداری کنند، چون برخی از افراد مبتلا به کرونا قرنطینه ۱۴ روزه را رعایت نمی‌کنند.

این مقام مسئول در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی در شوشتر بیان داشت: با همکاری ناحیه مقاومت بسیج در حال اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی هستیم که در این طرح بیماریابی، نظارت بر بیماران و قرنطینه آن‌ها انجام می‌شود.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار