تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۲۰۹۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت از دانشجویان در رویداد ملی "ره‌نشان"
 رئیس بنیاد نخبگان خوزستان با بیان اینکه هدف از برگزاری رویداد ملی "ره‌نشان"، استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشجویان و به نوعی وارد کردن آن‌ها در حوزه صنایع است، گفت: این ارتباط باعث کمک به افزایش مناسبات میان صنعت، دانشگاه و مراکز تحقیقاتی می‌شود و علاوه بر این، برگزیدگان می‌توانند از امکانات و ظرفیت بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند.

علی‌حسین صابری اظهار کرد: رویداد ملی ره‌نشان سالانه توسط بنیاد ملی نخبگان در پنج حوزه آب و محیط زیست، انرژی، حمل و نقل، زیست فناوری و هوشمندسازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ساز و کار این رویداد ملی، افزود: شرکت‌های کوچک و بزرگ، مسائل و نیازهای خود را پیرامون محصولاتی که تولید می‌کنند، بیان می‌کنند و درصورتی که امکان ساخت قطعات مورد نیاز را نداشته باشند، نیاز خود را مطرح کرده و از ظرفیت دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی برای ساخت تجهیزات موردنیاز استفاده می‌کنند.

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان با شرکت‌ها و صنایع ارتباط برقرار می‌کند تا نیازهای آن‌ها را شناسایی کند، تصریح کرد: سه مرحله این رویداد ملی مجازی است و دانشجویان و فناوران از هر جای کشور می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. در ابتدا دانشجویان با این رویداد آشنا می‌شوند، سپس مراحل طراحی، ساخت و اجرا، طی می‌شوند و در نهایت از بین شرکت‌کنندگان چند نفر به عنوان برگزیدگان این رویداد معرفی می‌شوند.

صابری با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان جایزه‌ای برای برگزیدگان در نظر گرفته، گفت: هدف از برگزاری رویداد ملی ره‌نشان، استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشجویان و به نوعی وارد کردن آن‌ها در حوزه صنایع است. این ارتباط باعث کمک به افزایش مناسبات میان صنعت، دانشگاه و مراکز تحقیقاتی می‌شود. علاوه بر این برگزیدگان می‌توانند از امکانات و ظرفیت بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار