تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۲۲۰۹۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خودکفایی ۳۷۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک
 رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: ۳۷۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال ۹۹ وارد چرخه کار شدند.

حجت الاسلام پژمان طهماسبی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: طی یک سال گذشته تاکنون ۳۷۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق وام خوداشتغالی، آموزش‌های فنی حرفه‌ای و شرکت‌های خصوصی وارد چرخه کار شده اند.

او افزود: ۱۶۶ نفر از مددجویان کمیته امداد وام خوداشتغالی به مبلغ ۷۸ میلیارد ریال دریافت کرده اند که مبلغ این وام برای هر نفر بستگی به شغلی که مددجو انتخاب می‌کند متغیر بوده است.

حجت الاسلام طهماسبی ادامه داد: ۱۷۷ نفر از این افراد که زمینه یادگیری و توان جسمی برای خوداتکایی و اجرای طرح‌های خودکفایی و اشتغال زایی را داشتند، ولی دارای مهارت لازم نبوده به سازمان فنی حرفه‌ای معرفی شده و توانستند به خودکفایی برسند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک بیان داشت: ۲۷ نفر از مددجویان این سازمان نیز به صورت مستقیم به شرکت‌ها و کارگاه‌های خصوصی معرفی شده و مشغول به کار شدند.

حجت الاسلام طهماسبی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد است که امیدواریم در سال ۱۴۰۰ بتوانیم در این زمینه افراد بیشتری را به خودکفایی برسانیم به همین منظور از صاحبان صنایع و کارآفرینان درخواست داریم با این نهاد همکاری لازم را داشته باشند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار