تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۲۲۰۹۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز فعالیت سیاسی دانشجویی دانشگاه چمران اهواز در آستانه انتخابات
 معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به فعالیت تشکل‌های سیاسی در آستانه انتخابات، گفت: تشکل‌های سیاسی دانشجویی قرار است از شخصیت‌های مهم سیاسی دعوت به عمل آورند که این برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

عبدالرحیم هوشمند با بیان اینکه برنامه‌های سیاسی دانشجویی آغاز شده‌اند، اظهار کرد: فعالیت کرسی‌های آزاداندیشی سیاسی از اسفند ۹۹ آغاز شده‌اند؛ این کرسی‌ها مشارکت سیاسی مردم را مورد بررسی و بحث قرار می‌دهند. همچنین پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری قرار است چند کرسی دیگر با موضوعاتی مانند ویژگی کاندیداها، مشارکت سیاسی و ... برگزار شوند.

وی با اشاره به فعالیت تشکل‌های سیاسی در آستانه انتخابات، افزود: تشکل‌های سیاسی دانشجویی نیز قرار است از شخصیت‌های مهم سیاسی دعوت به عمل آورند، البته همه این برنامه‌ها به صورت مجازی خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به راه‌اندازی یک رسانه، تصریح کرد: یک رسانه مجازی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به نام رسانه "پرواز" تشکیل شده است. این رسانه حاصل کار جمع زیادی از دانشجویان کانون‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری است. رسانه پرواز قرار است در زمینه تشویق و ترغیب دانشجویان به حضور در انتخابات فعالیت کند. سعی خواهیم کرد در برنامه‌های این رسانه مجازی از شخصیت‌های تاثیرگذار نیز استفاده کنیم.

وی در پایان با اشاره به استقبال دانشجویان از برنامه‌های مجازی، گفت: در اولین برنامه سیاسی که برگزار شد استقبال دانشجویان نسبتا خوب بود. البته کرسی آزاداندیشی بحث فکری را انجام می‌دهد و علاقه‌مندان خاص خود را دارد. امیدوارم استقبال برای سایر برنامه‌های سیاسی دانشگاه نیز اینگونه باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار