تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۲۲۰۹۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر به بهره‌برداری رسید
  طرح آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت از توابع شهرستان شوشتر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال ، روز جمعه با حضور استاندار خوزستان به بهره‌برداری رسید.

 مدیرعامل آبفای خوزستان در این آیین گفت: طرح آبرسانی شهر شرافت شوشتر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی اجرا شده است.

صادق حقیقی پور افزود: تکمیل مخزن سه هزار و ٥٠٠ متر مکعبی، احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان نگهبانی، محوطه سازی، ساختمان کلرزنی و تهیه و نصب تجهیزات برقی در تاسیسات آب شهر شرافت از اقدامات انجام شده در این طرح است.

وی ادامه داد: تامین و ذخیره سازی آب شرب سالم و بهداشتی، جلوگیری از افت فشار شبکه و افزایش ظرفیت آبرسانی شهر شرافت از اهداف اجرایی این طرح است.

وی همچنین گفت: پروژه اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب شرب و انشعاب‌های خانگی شهر شرافت نیز امروز آغاز شد. 

حقیقی پور با اشاره به اهداف پروژه اصلاح و بازسازی شبکه و تاسیسات آب شهر شرافت افزود: یکی از مهمترین اهداف اجرایی این پروژه کاهش میزان پرت و هدر رفت آب ناشی از طول شبکه فرسوده و کاهش شکستگی متعدد در بخش‌هایی از شبکه است.

وی گفت: پروژه اصلاح، بازسازی شبکه و تاسیسات آب شهر شرافت شوشتر از محل اعتبارات عمرانی با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

گفتنی است طول لوله‌گذاری پروژه اصلاح شبکه شهر شرافت شوشتر بیش از ۱۱ کیلومتر است که پس از بهره‌برداری به ۶۳۰ مشترک، خدمت رسانی خواهد شد.

شهر شرافت شوشتر از توابع شهرستان شوشتر در شمال خوزستان حدود ۱۴ هزار نفر جمعیت دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار