تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۲۰۸۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶۸ بیمار کرونایی در جنوب غرب خوزستان بهبود یافتند
 رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۶۸ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان پس از بهبودی از بیمارستان طالقانی آبادان مرخص شدند.

شکراله سلمان زاده بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از تعداد ۴۵۸ آزمایش پی.سی آر. در جنوب غرب خوزستان ۲۲۷ مورد مثبت تشخیص داده شد.

وی افزود: در این مدت بر اساس معیارهای آزمایشگاهی ابتلای ۱۰۷ بیمار در آبادان، ۹۴ بیمار در خرمشهر و ۲۷ نفر در شادگان به بیماری کووید۱۹ تایید شد.

سلمان‌زاده، تعداد بیماران بستری کرونایی در جنوب غرب خوزستان را ۲۹۳ نفر اعلام کرد و گفت: از تعداد بیماران جدید شناسایی شده ۱۹۳ بیمار به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

وی افزود: در۲۴ ساعت گذشته کرونا جان سه بیمار را در آبادان گرفت.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ بیمار به دلیل مشکل حاد تنفسی در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری شدند و ۶۸ بیمار پس از بهبود از بیمارستان ها ترخیص شدند.

سلمان زاده گفت: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۶۰ هزار و ۳۶۰ مورد بوده که از این تعداد ۹ هزار و ۸۲۲ بیمار بستری و هفت هزار و ۶۲۲ بیمار نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شده‌اند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰ مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار