تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۲۰۸۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
تحریم فرمانده سپاه خوزستان نشانه استقامت او درمسیر آرمانهای انقلاب است
 امام جمعه دزفول با اشاره به تحریم فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از سوی اتحادیه اروپا گفت: تحریم این فرزند دزفول نشان از استقامت او در مسیر اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی است.

 حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی درپی تحریم فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان از سوی اتحادیه اروپا در پیامی که یک نسخه آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، عنوان کرد: خبر تحریم فرمانده سپاه خوزستان که از فرزندان دزفول عزیز و با سابقه درخشان در انقلاب اسلامی و دوران سراسر افتخار دفاع مقدس هست، نشان از روح بلند انقلابی گری، ولایتمداری و استقامت او در مسیر آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه این فرمانده پیش از این نیز در ۲ مرحله توسط آمریکای خبیث و جنایتکار تحریم شده بود، افزود: این تحریم برای سردار شاهوارپور مبارک است چرا که دشمنان امنیت، پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی و ایران عزیز، آن را هدایت می‌کنند.

 امام جمعه دزفول در این پیام به دشمنان خارجی اعلام کرد که تحریم شما موجب افزایش عشق و علاقه این ملت به سربازان و خدمتگزاران خود خواهد شد.
 وی در پایان از خداوند متعال برای سردار شاهوارپور عزت، سربلندی و افتخار و برای دشمنان اسلام شکست و نابودی و اضمحلال را خواستار شد.

 اتحادیه اروپا دوشنبه گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هشت مقام از جمله فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و سه نهاد ایرانی را به بهانه نقض حقوق بشر به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.

به گزارش ایرنا، در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است که این تحریم‌ها در ارتباط با نا آرامی‌های آبان ۱۳۹۸ در ایران صورت گرفته است.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه بنزین و اصلاح قیمت آن که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان‌ ۱۳۹۸ به اجرا گذاشته شد، اعتراض‌ها و تجمع‌هایی در برخی شهرها صورت گرفت.

اما برخی با سوءاستفاده از اعتراض‌های مردمی، با هدف اغراض سیاسی، اقدامات خشونت‌آمیز و غیرقانونی را با آسیب رساندن به جان و مال مردم عادی و نیروهای امنیتی و انتظامی مرتکب شدند و مطالبات به حق مردم را به بیراهه کشاندند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار