تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۲۲۰۸۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خیران حوزه سلامت در جنوب غرب خوزستان تقدیر شدند
  خیران حوزه سلامت در آبادان، خرمشهر و شادگان در جنوب غرب خوزستان روز چهارشنبه در آیینی تجلیل شدند.

 رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این آیین گفت: کار در حوزه گسترده سلامت بدون مشارکت مردم و بدون همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی پیش نخواهد رفت.
شکراله سلمان زاده افزود: بسیاری از مولفه‌های موثر بر سلامت مانند آب و فاضلاب، هوا، سلامت محیط و ... در حوزه ما نیست، ولی موظف هستیم بر آنها نظارت کنیم به شرط آنکه دستگاه‌های متولی نیز وظایف خود را به درستی انجام دهند و کمک کنند تا سلامت مردم تامین شود.
وی با بیان اینکه مشارکت مردم نیز می‌تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد، ادامه داد: نه بودجه‌ای که وزارت بهداشت اختصاص می‌دهد پاسخگوی نیاز منطقه است و نه نیروی انسانی موجود می‌تواند پاسخگوی ماموریت‌ها و وظایف حوزه سلامت باشد.

سلمان زاده گقت: به همین دلیل همیشه موضوع داوطلبان و خیرین عرصه سلامت مطرح بوده و بسیاری از کارهای بزرگی که در کشور انجام شده با مشارکت مردم و خیران در کنار همکاران حوزه سلامت رقم خورده است.
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بر خود واجب می‌دانیم تا از زحمات و همراهی خیران عرصه سلامت که به ویژه در مبارزه با ویروس کرونا با مجموعه سلامت داشته‌اند تقدیر و تشکر شود.
وی افزود: به طور قطع پاداش انجام کار خیر هم در دنیا و آخرت نصیب خیران خواهد شد و هم در زندگی آنها و زندگی دیگران آثار مثبتش را بر جای خواهد گذاشت.
در این آیین از هفت خیر عرصه سلامت آبادان، خرمشهر و شادگان تقدیر شد.

آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار