تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۲۰۸۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمل ۴۵ هزار تن کالا از خوزستان به سراسر کشور / تامین ذخایر کالاهای اساسی
 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از حمل ۴۵ هزار تن کالای اساسی از خوزستان به اقصی نقاط کشور خبر داد و گفت: در تامین ذخایر کالاهای اساسی، مشکلی وجود ندارد و انبارها و سیلوهای ذخیره‌سازی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

امید جهان‌نژادیان با اشاره به ثبت رکورد جدید در حمل کالای اساسی از خوزستان به اقصی نقاط کشور، اظهار کرد: در سه روز گذشته بیش از ۴۵ هزار تن کالای اساسی از طریق بندر امام خمینی(ره) به اقصی نقاط کشور حمل و توزیع شده است.

وی افزود: همزمان با آغاز فصل برداشت و خرید تضمینی محصولات کشاورزی در خوزستان، در عرصه‌ حمل کالای اساسی نیز به دنبال ارائه خدمات شایسته به سایر مردم ایران هستیم.

جهان‌نژادیان با اشاره به رسالت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در تامین و توزیع گندم، روغن خام، شکر خام و برنج در کشور گفت: استان خوزستان به دلیل بهره‌مندی از موقعیت جغرافیایی شرایط بسیار مناسبی برای ورود و توزیع کالا میان سایر استان‌های کشور دارا است که همین موضوع باعث شده مقصد بسیاری از کالاهای اساسی جهت ورود به کشور و توزیع میان سایر استان‌ها قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در طول ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۳۳ هزار تن گندم، ۱۰ هزار تن روغن خام و بیش از یک هزار تن شکر و برنج از طریق ناوگان جاده‌ای و ریلی به اقصی نقاط ایران حمل و توزیع شده است که این عملیات در نوع خود بی‌سابقه است.

 جهان‌نژادیان ادامه داد: این اقدامات در جهت ایجاد امنیت غذایی و توسط نیروهای شرکت بازرگانی دولتی ایران، اداره‌کل گمرک، اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به وضعیت ورود کالای اساسی در کشور گفت: در تامین ذخایر کالاهای اساسی، مشکلی وجود ندارد و انبارها و سیلوهای ذخیره‌سازی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار