تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۲۰۸۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمارستان خرمشهر با افزایش بیماران کرونایی ‌تجهیز شد
 سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی،تجهیزات پزشکی به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر اضافه شده است.

هنگامه پروین ضمن قدردانی از حمایت دانشکده علوم پزشکی آبادان از شهرستان خرمشهر در زمینه تهیه و تامین تجهیزات پزشکی اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار بیماران کووید ۱۹ و لزوم ارائه خدمات مقادیری تجهیزات پزشکی شامل ١٠ تخت بستری، یک دستگاه مانیتور علائم حیاتی،یک دستگاه پالس اکسی متر و یک دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر اهدا شد.

وی اختصاص فضا برای درمان سرپایی بیماران کووید ۱۹ لازم در بیمارستان ولیعصر خرمشهر را ضروری دانست و گفت: در حال حاضر با توجه به افزایش مراجعان بیماران کووید ۱۹برای درمان سرپایی به فضای جداگانه ای در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر نیاز است.

پروین در ادامه گفت: در هفته گذشته نیز یک دستگاه "بای پپ" که وسیله ای کمک تنفسی برای بیماران دچار مشکل تنفسی است به تجهیزات این بیمارستان اضافه شده است.

وی با اشاره به وضعیت بستری در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر گفت: در حال حاضر ۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان ولیعصر(عج) بستری هستند و  بخش دوم برای بستری بیماران کرونایی در این بیمارستان نیز راه اندازی شده است.

۱۶ شهرستان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

شهرستان های شادگان ، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار