تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۲۰۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نحوه برگزاری امتحانات نهایی و کنکور بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا است
  استاندار خوزستان گفت: نحوه و چگونگی برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان و کنکور دراستان بر اساس دستورات و مصوبه ابلاغی ستاد ملی کرونا خواهد بود.

 قاسم سلیمانی دشتکی چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: در کنار ابلاغیه ستاد ملی کرونا از دیدگاههای دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر نحوه برگزاری و رعایت پروتکل های بهداشتی و آموزش و پرورش نیز استفاده خواهد شد و پیشنهادات به صورت یک شیوه نامه در ستاد استانی مدیریت کرونا بررسی و نتیجه نهایی اخذ خواهد شد.

وی گفت: به زودی بعد از تهیه این شیوه نامه ها و دریافت دستور ستاد ملی کرونا نحوه برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان و کنکور در ستاد استانی مدیریت کرونا مورد بحث و نتیجه گیری قرار خواهد گرفت.

استاندار خوزستان در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه های مربوطه برای شناسایی افراد بیسواد در استان بیان کرد: دستگاه هایی همچون ثبت احوال، مخابرات و برنامه ریزی تا ۲ هفته دیگر باید اطلاعات مورد نیاز آموزش و پرورش استان را در خصوص شناسایی افراد بیسواد تهیه کنند.

تجلیل از معلمان پرتلاش ، برتر و فداکار خوزستان در هفته معلم 

معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم امسال مقرر شده است که از ۹۵ معلم پرتلاش و برتر ، ۴۵۱ معلم پرتلاش منطقه ای، ۳۴۴ معلم با فداکاری ویژه، ۱۸۵ معلم فعال در شبکه شاد و ۱۲۲ معلم با جلوه ویژه تقدیر و تجلیل شود.

حرج چلداوی بیان کرد: همچنین دیدار با خانواده شهدا فرهنگیان با رعایت پروتکل های بهداشتی و دیدار با خانواده فرهنگیانی که بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند از دیگر برنامه های هفته معلم خواهد بود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: تجلیل و تقدیر از معلمان در هفته معلم امسال به دلیل کرونا به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد و از شرکت ها و دستگاه های مختلف انتظار داریم در اهدای جوایز و هدیه به معلمان برتر آموزش و پرورش را یاری کنند.

۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم است که به مدت یک هفته برنامه هایی در این خصوص برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار