تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۲۲۰۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش مغلوب شد
  تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ یک کشور برابر حریفش مغلوب شد.

 تیم های استقلال ملاثانی و خیبر خرم آباد سه شنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر خیبر خرم آباد به پایان رسید.

در این دیدار علی کردانی، سیدحمزه پورموسوی، علی خشکفا، محمد مدملیسی، میلاد پاک پرور، رضا جباری، علی محمدی، سجاد بازگیر، امیر سواری، هادی امینی و سجاد عبدویی برای استقلال ملاثانی به میدان رفتند.

همچنین محمد ضیایی، مرتضی غلامی تبار، محمود بیرانوند، جواد نصیر، یزدان کاکاوندی، محمدجواد عباسی، فرزاد محمدی، عارف رستمی، امیرحسین غلامی، آرش افشین و روزبه شاه علی دوست ترکیب تیم خیبر را تشکیل دادند.

در دقیقه ۱۲ بازی، عارف رستمی با یک ضربه استثنایی دروازه آبی پوشان ملاثانی را باز کرد.

کادر فنی تیم استقلال ملاثانی در برخی از صحنه های بازی به تصمیمات داوری معترض شدند.

قضاوت این دیدار برعهده احمد محمدی بود که نوید عسگری و مسعود شیرانی او را در امر قضاوت همراهی کردند.

تیم استقلال ملاثانی با احتساب این بازی ۲۴ امتیازی باقی ماند و در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی پس از باخت مقابل خیبر خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز یکی از روزهای بد ما بود و عدالت در بازی برقرار نشد، حریف روی یک موقعیت به گل رسید اما توپ های ما به گل تبدیل نشد اگرچه داور می توانست یکی، ۲ موقعیت را به نفع ما سوت بزند که از این امر خودداری کرد.

وی افزود: خوشحالم که از تیم مردمی خیبر خرم آباد حمایت مالی می شود اما تیم ما همچنان مظلوم است و مسئولان استان نگاهی به ما ندارند در حالی که تیممان از جوانان بومی و مستعد استان تشکیل شده است.

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: قرارداد یک بازیکن تیم خیبر معادل کل بازیکنان ما است اما با این وجود امروز ۹۵ درصد بازی در اختیار ما بود و حریف، حرفی برای گفتن نداشت.

وی ادامه داد: تنها دلخوشی مردم ملاثانی همین تیم است اما با این وجود ما در هر هفته میهمان هستیم و تا به امروز یک آجر به ورزشگاه شهدای ملاثانی اضافه نشده است.

اشکش خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از تیم استقلال ملاثانی باید حمایت شود چرا که حق طبیعی آن است و اگر این کار را نکنید یعنی با این تیم دشمنی دارید.

وی عنوان کرد: پولی که از طریق وزارت نفت به عنوان سهم ورزش به استان خوزستان تخصیص داده شده باید بخشی از آن هر چه سریعتر به تیم استقلال ملاثانی پرداخت شود تا بتوان در آینده نتیجه خوبی کسب کنیم.

در ادامه عبدالله ویسی سرمربی خیبر خرم آباد گفت: بازی نفس‌گیری بود و به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم، می دانستیم با یک تیم سخت کوش بازی داریم به همین دلیل پس از زدن گل سعی کردیم بازی را کنترل کنیم.

وی عنوان کرد: در لیگ یک فرقی نمی کند که رتبه سوم یا چهاردهم را کسب کنید به همین دلبیل باید در صف تیم های بالانشین جدول قرار بگیریم.

ویسی در خصوص بازی فولاد در مقابل العین امارات در جام باشگاه های آسیا گفت:  فولاد در بازی با العین خیلی خوب بازی کرد و امیدوارم در ادامه راه بتواند به موفقیت خود ادامه داده و مردم مظلوم خوزستان را خوشحال کن. تیم های السد و النصر بسیار خطرناک هستند و بازیکنان فولاد نباید فکر کنند که کار ساده ای پیش رو دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار