تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۲۲۰۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندارخوزستان: مشکلات شهرک‌های صنعتی اهواز پیگیری می‌شود
 استاندارخوزستان گفت: مشکلات واحدها و شهرک‌های صنعتی اهواز بررسی و پیگیری خواهد شد تا مسیر و شرایط برای فعالیت تولیدکنندگان هموار و مساعد باشد.

  قاسم سلیمانی دشتکی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی شماره سه، چهار و پنج اهواز ، در جمع خبرنگاران بیان کرد: متولیان شهرک صنعتی شماره سه در نظر دارند برای توسعه، زمینی که در کنار شهرک است را خریداری و اضافه کنند که برای این کار با مشکلاتی روبه رو هستند که در این مسیر نهایت تلاش را برای حل مشکل خواهم داشت.

وی گفت: شهرک صنعتی شماره پنج اهواز نیز که وسعتی به اندازه ۶۰۰ هزار مترمربع است و یک منطقه مناسب اقتصادی است با چند مشکل از جمله ایجاد جاده دسترسی روبه رو است و پنج سال است موفق به حل این مشکل نشده‌اند و باید مجوزهایی را در این خصوص از راه آهن دریافت کرده و تامین اعتبار شود.

استاندار خوزستان افزود: مشکل بعدی این شهرک الحاق ۱۰۰ هکتار زمین به مساحت این شهرک است که برای بررسی هر ۲ موضوع و حل آنها پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به بازدید خود از شرکت تولید شیرآلات بهسازان به عنوان یک شرکت فناورانه قوی گفت: این شرکت با تولیدات خود از خروج ارز از استان و کشور جلوگیری کرده است و شیرآلات مورد نیاز شرکت‌های نفت ،حفاری وپالایشگاه ها را تامین می‌کند.

وی گفت: این شرکت برای توسعه فضای خود و افزایش میزان برق مصرفی و مطالباتی که از شرکت نفت دارد با مشکلاتی روبه رو است.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر حل مشکلات این مجموعه صنعتی افزود: معاونت اقتصادی استانداری برای تامین برق مورد نیاز این شرکت ورود خواهد کرد و برای دریافت مطالبات این مجموعه پیگیری لازم را انجام خواهم داد و با ادارات مربوطه از جمله راه و شهرسازی برای تامین زمین مورد نیاز برای توسعه این شرکت تلاش خواهم کرد.

۷۳ ناحیه و شهرک صنعتی در خوزستان وجود دارد که بیش از ۲۵ هزار نفر در آنها مشغول به کار هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار