تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۲۲۰۶۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جابه‌جایی دستفروشان اهواز در هفته آینده
  فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: ساماندهی دستفروشان شهر اهواز در شرایط شیوع کرونا به شورای تامین اهواز واگذار شده است و این شورا نیز تشکیل شده است و تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ کرده است.

ولی‌الله حیاتی در نشست بررسی پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا که امروز (۲۳ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: با حضور معاونت امنیتی و انتظامی، شهرداری، نیروی انتظامی، دادستانی و فرمانداری اهواز در جلسه‌ای که در قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان برگزار شد، مباحث مربوط به ساماندهی دستفروشان با توجه به شرایط شیوع کرونا بررسی شد.

  وی افزود: در قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان مبحث ساماندهی دستفروشان شهر اهواز در شرایط شیوع کرونا به شورای تامین اهواز واگذار شده است و این شورا نیز تشکیل شده است و تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ کرده است.

جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز نیز در ادامه این نشست در خصوص بحث ساماندهی دستفروشان اهواز گفت: جلسه شورای تامین اهواز برای ساماندهی دستفروشان با حضور شهرداری اهواز و اصناف برگزار شد و بنا است که در روز چهارشنبه طرح مورد نظر توسط کمیسیون امنیتی اهواز بررسی و در روز یکشنبه هفته آینده اجرایی شود.

فرماندار اهواز گفت: محلی برای جابه‌جا کردن دستفروشان مد نظر است. تصمیمات خوبی برای ساماندهی دستفروشان در اهواز اتخاذ شده که از روز یکشنبه هفته آینده اجرایی خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار