تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۲۲۰۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صعود شیرین فولاد ایران با چاشنی چهار گل
سلام دوباره فولاد ایران پس ۶ سال دوری به جام باشگاه‌های آسیا
سلام دوباره فولاد ایران پس ۶ سال دوری به جام باشگاه‌های آسیا
خوزنیوز - ابراهیم متین‌سیرت: تیم فولاد ایران با برتری مقابل العین امارات به مرحله گروهی مسابقات باشگاه‌های آسیا راه پیدا کرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک بازی برتر توانست در دیدار حذفی، با چهار گل مقابل العین امارات به برتری دست پیدا کند و در  جمع چهار تیم گروه چهارم رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا جای گیرد.

این دیدار در ساعت: بیست و بیست دقیقه به وقت ایران به میزبانی ورزشگاه پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض عربستان با سوت داور سریلانکایی آغاز شد. تیم فولاد خوزستان در یک دیدار برتر موقعیت‌های بسیاری روی دروازه العین خلق کرد. حاصل این برتری گل زیبای سعادت حردانی بر روی پاس دقیق فرشاد احمدزاده در دقیقه ۴۱ بود. نیمه اول این دیدار یا همین یک‌ گل به پایان رسید.


تیم فوتبال فولاد خوزستان نیمه‌ی دوم را طوفانی آغاز کرد و در حالی که چهار دقیقه از نیمه دوم گذشته بود، لوسیانو پریرا کاپیتان با تجربه این تیم روی ضربه سر دروازه العین را برای دومین بار باز کرد. روند برتری فولاد ایران همچنان ادامه داشت و این برتری در دقیقه ۵۵ جواب داد و گل سوم از سوی  پاتوسی به ثمر رسید. در حالی که همگان تصور می کردند فولاد با این سه گل همه چیز را تمام شده می‌داند و رو به اداره کردن دیدار می‌آورد، کاپیتان باتجربه گل دوم خود و چهارم فولاد ایران را به ثمر رساند.
تیم فوتبال فولاد ایران با برتری در این دیدار به مرحله‌ی گروهی رقابتهای جام باشگاه‌های آسیا راه پیدا کرد و در کنار تیم‌های السد قطر، النصر  عربستان و الوحدات اردن در گروه چهارم قرار گرفت.

آخرین حضور تیم فوتبال فولاد خوزستان  در  لیگ قهرمانان سال 2015 بود که به همراه تراکتور، پرسپولیس و نفت تهران نمایندگان ایران در آن رقابت ها بودند. فولادی‌ها که به عنوان قهرمان لیگ سیزدهم در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بودند، در گروه سوم این رقابت ها با تیم های الهلال، السد و لوکوموتیو تاشکند هم گروه شدند
:
:
:
آخرین اخبار