تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۲۲۰۳۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زیرساخت‌های کشتی خوزستان باید تقویت شود
 رئیس هیات کشتی خوزستان گفت: پیشرفت و توسعه کشتی استان در گرو تقویت زیرساخت ها بوده و برای حفظ جایگاه خود باید بستر مناسب را برای رشد ورزشکاران فراهم کنیم.

احمد عبدالخانی  اظهارکرد: صیانت از دستاوردهای کشتی فرنگی و سرعت بخشیدن به رشد و تحول کشتی آزاد در خوزستان از مهمترین موضوعات کاری ما در هیات جدید کشتی خواهد بود. حفظ و صیانت از افتخارات به دست آمده در کشتی خوزستان در طول سال‌های گذشته که حاصل زحمات ورزشکاران، مربیان و همچنین حمایت و هدایت کادر اجرایی هیات بوده، یکی از رویکردهای هیات جدید است. همچنین دومین رویکرد که زیرشاخه‌های متنوعی را در دل خود دارد، مدیریت و تلاش برای سرعت بخشی به رشد و کیفیت کشتی آزاد در خوزستان است.

وی در ادامه با اشاره به رشد کُند کشتی خوزستان به ویژه در رشته آزاد نسبت به فرنگی، افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای رشد و اعتلای کشتی آزاد در استان داریم تا این بخش نیز در آینده‌ای نه چندان دور پا به پای کشتی فرنگی رو به جلو حرکت کند.

رئیس هیات کشتی خوزستان بیان کرد: با برپایی و جان بخشی به کمیته‌های مختلف در هیات کشتی، تلاش خواهیم کرد کشتی خوزستان در رشته‌هایی همچون ساحلی، آلیش و بانوان نیز پررنگ‌تر از گذشته در میادین کشوری حضور داشته باشد.

وی عنوان کرد: به دنبال تعامل بیشتر با کمیسیون‌های مختلف فدراسیون کشتی هستیم تا در زمینه آموزش در بخش‌های مختلف بتوانیم گام‌های موثری برای توانمندسازی نیروهای حاضر در عرصه کشتی استان خوزستان برداریم.

عبدالخانی در پایان تاکید کرد: پیشرفت و توسعه کشتی استان در گرو تقویت زیرساخت‌ها بوده و برای حفظ جایگاه خود باید بستر مناسب را برای رشد ورزشکاران فراهم کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار