تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۲۲۰۳۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هتل پارس شیراز و رزرو این هتل با کم ترین قیمت

سفر به شهر شیراز در فصل بهار و تابستان طرفداران زیادی در میان شهرهای کشور دارد. گردش در میان آثار تاریخی و مکان‌های زیبای این شهر اقامتی ماندگار و سفری خاطره‌انگیز را برای تمام مسافران ایجاد می‌کند. هتل های شیراز برای هر مسافری با هر بودجه‌ای به این شهر سفر ‌کند گزینه‌های زیادی از بهترین هتل شیراز تا ارزان‌ترین هتل برای اقامت ارائه می‌دهند. رزرو هتل شیراز کمی نیازمند کسب اطلاعات از یک سایت معتبر و جامع است. سایت گردشگری رادار361 که به صورت تخصصی به معرفی و رزرو هتل شیراز و دیگر شهرهای کشور می‌پردازد یکی از معتبرترین سایت‌های کشور است. بیایید کمی با هتل پارس شیراز که یکی از بهترین هتل‌های شیراز است آشنا شویم.


معرفی هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز با 5 ستاره یکی از بهترین هتل‌های شیراز در مرکز شهر است. این هتل در سال 1381 توسط آقای اسدالله بخشی ساخته شده‌است. هتل پارس شیراز دارای دو ساختمان 13 طبقه مجزا و 217 واحد اقامتی که شامل 188اتاق مدرن و 27 سوئیت مجلل با بهترین خدمات طراحی شده‌است. این هتل که در خیابان کریم خان زند قرار دارد چشم‌اندازی زیبا از شهر شیراز و باغ‌های نزدیک هتل برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل با پرسنل با تجربه و حرفه‌ای خود در تلاش است بهترین خدمات را به مهمانان هتل ارائه دهد. انواع خدمات تفریحی، رستوران‌های متنوع و موقعیت مکانی خوب هتل، این هتل را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها در شیراز برای رزرو هتل شیراز تبدیل کرده‌است.


خدمات و امکانات هتل پارس شیراز

1. هتل پارس شیراز با سابقه درخشان بهترین خدمات را به مهمانان هتل در زمان اقامت می‌دهد. فضای دل‌نشین هتل همراه با خدمات عالی تمام انتظارات مهمانان از یک هتل 5ستاره را برطرف می‌کند. با برخی از این خدمات در لیست زیر آشنا شوید.

· مرکز خرید

· آرایشگاه

· خدمات باربری

· خدمات تور

· اتاق چمدان

· دستگاه واکس کفش

· سیستم اعلام حریق

· خدمات برای معلولین

· دستگاه خودپرداز

· شبکه پخش فیلم

· استخر، سونا و جکوزی، ماساژ

· سیستم تهویه مطبوع

· زنگ هشدار

· روزنامه

· نمازخانه

· تبدیل ارز

· لاندری

2. تنوع رستوران‌های هتل با آشپزهای حرفه‌ای انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مهمانان آماده سرو می‌کنند. با رستوران‌های این هتل در لیست زیر بیشتر آشنا شوید.

· رستوران گل سرخ، ظرفیت 200نفر، طبقه اول، دارای انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، ایتالیایی، سنتی، دریایی، گیاهی

· رستوران ایتالیایی، ظرفیت 200 نفر، طبقه دوم، دارای انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود، گیاهی، سنتی، دریایی

· رستوران لوتوس، ظرفیت 100نفر، طبقات هشتم و نهم، دارای غذاهای گیاهی، ایرانی، فرنگی، فست فود، سنتی، دریایی

3. سالن اجتماعات هتل با ظرفیت پذیرایی از 300 نفر در طبقه سوم و سالن کنفرانس با ظرفیت 50 نفر در طبقه دوم با بهترین خدمات صوتی و تصویری، نورپردازی، ویدئو پروژکتور برای برگزاری جلسات مدیران و مهمانان طراحی شده‌است.

موقعیت مکانی هتل پارس شیراز و فاصله تا اماکن مهم

موقعیت مکانی هتل در خیابان زند فاصله کمی را تا آثار تاریخی، جاذبه‌های شهر و مراکز تجاری شهر شیراز برای مهمانان هتل فراهم کرده‌است که گاهی به صورت پیاده می‌توانند از این مراکز دیدن کنند. در لیست زیر به فاصله برخی از این آثار تا هتل اشاره شده‌است.

· فاصله تا ارگ کریم خان، 2 کیلومتر

· فاصله تا مسجد نصیر الملک، 4 کیلومتر

· فاصله تا بازار وکیل، 3 کیلومتر

· فاصله تا آرامگاه شاهچراغ، 4 کیلومتر

· فاصله تا باغ نارنجستان قوام، 4 کیلومتر

· فاصله تا باغ جهان‌نما، 3 کیلومتر

· فاصله تا باغ ارم، 1 کیلومتر

· فاصله تا موزه هفت‌تنان، 4 کیلومتر

· فاصله تا آرامگاه سعدی، 7 کیلومتر

· فاصله تا مسجد جامع عتیق، 4 کیلومتر

· فاصله تا آرامگاه حافظ، 4 کیلومتر

· فاصله تا سرای مشیر، 3 کیلومتر

· فاصله تا مسجد وکیل، 3 کیلومتر

· فاصله تا آرامگاه کوروش، 131 کیلومتر

اگر در زمان رزرو هتل پارس شیراز با ظرفیت تکمیل هتل مواجه شدید شما می‌توانید هتل الیزه شیراز را انتخاب کنید که از امکانات خوب و عالی بهره‌مند است. این هتل لوکس با معماری زیبا و متفاوت خود بهترین خدمات را در سطح بین المللی برای مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل 4 ستاره پس از مدت کمی از آغاز فعالیت خود از سال 1393 به یکی از بهترین هتل‌ شیراز تبدیل شد و 3 سال پیاپی تندیس طلائی حمایت از حقوق مصرف کننده را دریافت کرده‌است. هتل الیزه شیراز که به سبک بوتیک هتل طراحی شده‌است فاصله نزدیکی تا باغ ارم، آرامگاه سعدی و حافظ دارد.

رزرو هتل شیراز با رادار361

رزرو هتل شیراز و بلیط هواپیما شیراز به صورت آنلاین و از طریق سایت رادار361 ویژگی‌هایی را به کاربران ارائه می‌دهد که در زمان رزرو حضوری امکان استفاده از آن وجود ندارد. یکی از این ویژگی‌ها امکان استفاده از تخفیف‌های هتل‌ها بر واحد اقامتی خود است. در سایت رادار361 کاربران می‌توانند در زمان رزرو پارس شیراز و یا هتل الیزه شیراز از تمام خدمات و امکانات هتل به صورت تصاویر آشنا شوند و مناسب‌ترین مورد را انتخاب نمایند. در سایت رادار361 فاصله هتل مورد نظر تا جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید برای مسافران ارائه می‌شود تا برای گردش خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند.

سایت رادار361 در جست و جو درمیان هتل‌های شیراز ارزان‌ترین گزینه متناسب با شرایطی که در فیلترهای موجود در سایت انتخاب کرده‌اید به شما ارائه می‌دهد تا با اطمینان خاطر با هزینه کمتری بتوانید برای سفر خود هتلی را رزرو کنید. در این سایت امکان ررزو بلیط هواپیما با پایین‌ترین قیمت در شهرهای مختلف ایران وجود دارد. شما با استفاده از سایت رادار361 در زمان کمی می‌توانید برای هتل و خرید بلیط هواپیما سفر خود به هر نقطه از کشور برنامه‌ریزی کنید و هزینه کمتری داشته باشید.

:
:
:
آخرین اخبار