تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۲۲۰۳۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف147 دستگاه تولید ارز دیجیتال در بهبهان
رئیس شرکت توزیع برق شهرستان بهبهان از شناسایی و جمع‌آوری147 دستگاه استخراج دیجیتال در چند روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
 عباس علویان رئیس شرکت توزیع برق شهرستان بهبهان اظهار کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر وجود تعداد زیادی دستگاه تولید ارز دیجیتال در داخل چندین منزل مسکونی در شهرستان بهبهان در راستای طرح جمع آوری دستگاه تولید ارز دیجیتال غیر مجاز در دستور کار این شرکت قرار گرفت

وی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی از منازل مورد نظر با همکاری نیروی انتظامی در بازرسی از منازل مورد نظر147 دستگاه غیر مجاز تولید ارز دیجیتال کشف و ضبط گردید.

رئیس شرکت توزیع برق شهرستان بهبهان اشاره کرد: شناسایی و برخورد با نگهداری غیرمجاز دستگاه  استخراج ارز دیجیتال همواره در دستور این اداره قرار دارد و در حال حاضر چندین مورد دیگر در حال شناسایی و برخورد قرار دارد.

در ادامه گفت : استفاده غیر مجاز از این دستگاه باعث کاهش فشار و تولید نوسانات برق در شبکه توزیع برق شده که می تواند صدماتی  زیادی به وسایل برقی شهروندان بزند.

علویان تصریح کرد: از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به جلوگیری از صدمه به شبکه توزیع برق  درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به این اداره اطلاع دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار