تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۲۲۰۲۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فکری: برای کمک به نفت مسجد سلیمان آمده‌ام/ الان همه‌چیز در استقلال گل و بلبل شده است!
 سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان امیدوار است بتواند به تیمش کمک کند.

 محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان در حاشیه اولین حضورش به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان در تمرین این تیم گفت: با توجه به اینکه شناخت خوبی از نفت مسجد سلیمان داشتم و با توجه به بحث فنی که این تیم دارد، می‌شود از بازیکنان این تیم استفاده‌های خوبی کرد. ما قبول کردیم به این تیم بیاییم و امیدوارم به این تیم کمک کنم. چون در صعود این تیم نقش داشتیم، دوست داریم تمام تلاش خود را کنیم که تیم در لیگ برتر بماند. شرایط نفت مسجد سلیمان در چند بازی اخیر خوب  نبوده است و امیدوارم در آینده اتفاقات بهتری رخ دهد.

او در خصوص قراردادش با نفت مسجد سلیمان گفت: قرارداد ما تا پایان فصل است و حالا باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد.
فکری در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شما در تیم‌هایی که کمتر مطرح بودند، خوب کار کردید، این موضوع می‌تواند به این تیم کمک کنید، گفت:‌ ما در تیم‌هایی که خوب بودند نیز خوب کار کردیم اما از روز اول ما را اذیت کردند. ما آن تیم را با تمام تفاسیر جمع کردیم اما وقتی شما عاشق کارت باشی، هر جایی که بتوانی کار کنی، می‌توانی نتیجه بگیری. ما هم در اینجا تمام تلاش خود را انجا می‌دهیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و تیم را به نقطه امن برسانیم.


سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره مشکلات تیم گفت: هیچ تیمی نیست که مشکل نداشته باشد. شاید ۲ تیم باشند که به لحاظ ساختاری مشکلات کمتری داشته باشند. ما هم به عنوان یک مربی ایرانی با این فضا آشنا هستیم و با شناختی که از فضا داریم این انتخاب را کردیم. امیدوارم با عملکرد خود نگاه‌ها را به این تیم بازگردانیم.
او درباره تقابل تیمش با سپاهان گفت: این تیم شکل خودش را پیدا کرده است و صدرنشین لیگ برتر است. این تیم مدیریت و پشتیبانی خوبی دارد. ما برای ۱۱ بازی به اینجا آمده‌ایم و امیدوارم امتیازات لازم را جمع کنیم و تیم را از منطقه قرمز خارج کنیم.


فکری درباره حضورش در استقلال گفت: ما اکثر عمر خود را در استقلال گذراندیم و در این مدت هم خیلی کم موهای ما سفید نشده است. همه می‌دانند که چه اتفاقاتی افتاده است. در آن موقع ما آب می‌خوردیم، می‌گفتند چرا آب می‌خوری؟ الان همه چیز گل و بلبل شده است. بهتر است که الان حرف نزنیم چون تیم در بازی‌های آسیایی قرار دارد. ما هیچ وقت بد کسی را نخواستیم. اگر در حوزه‌ای کسی نتیجه بد بگیرد، ناراحت می‌شویم و امیدوارم دنبال انداختن هم نباشیم.


او افزود: من همه را به بازی جوانمردانه دعوت کردم. اینکه فقط امتیاز بگیریم و قهرمان شویم، ملاک نیست. ما باید انسانیت و مردانگی خود را حفظ کنیم و بازیکنان ما هم باید شرافت خود را حفظ کنند تا بدانند زندگی بعد از مرگ هم وجود دارد. پس باید درست زندگی کنیم تا وقتی از این دنیا رفتیم، به نیکی از ما یاد شود.


فکری خاطرنشان کرد: شاید من مدعی باشم که سالم کار می‌کنم. اگر  من سالم کار می‌کنم، امیدوارم این حسن من از بین نرود. زندگی ظاهرش برد و باخت دارد اما نباید آدم از اصل خود بیفتد. در جوامع دیگر، سالم کار کردن باعث پیشرفت شده است اما در اینجا شرایط فرق می‌کند. اگر من سالم باشم، این بزرگ‌ترین افتخار من است و امیدوارم این را حفظ کنم. من یک زمانی در استقلال بودم، ۱۰۰ هزار نفر من را تشویق می‌کردند. الان هم در عرصه مربی‌گری یک روز در تیم استقلال هستم، یک روز دیگر به نفت مسجد سلیمان می‌آیم اما چیزی که می‌ماند، انسانیت آدم است. اینکه آدم بخواهد به هر قیمتی بماند، خوب نیست.

مربی نفت مسجد سلیمان در پایان گفت: استقلال همیشه استقلال بوده است و یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا است و اسمش همیشه ترس به اندام حریفان می‌اندازد. امیدوارم استقلال به عنوان تیم اول به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان صعود کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار