تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۲۰۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آرزوی موفقیت استاندار خوزستان برای تیم فوتبال فولاد در مسابقات آسیایی
  استاندار خوزستان با صدور پیامی با قدردانی از تلاش های مجموعه باشگاه فوتبال فولاد استان ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم حمایت خود را در آستانه مسابقه حساس آسیایی برابر نماینده کشور امارات اعلام کرد. به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ، قاسم سلیمانی دشتکی در پیام خود خطاب به تیم فولاد خوزستان بیان کرد: استان خوزستان از دیرباز مهد فرهنگ، ورزش و قلب تپنده رشته ورزشی فوتبال در کشور بوده و همواره در عرصه های باشگاهی ملی و بین المللی در این رشته با تکیه بر پرورش استعداد های ناب و درخشش جوانان غیور در تمامی رده‌های سنی زمینه‌ساز افتخار و سرفرازی این استان و ایران عزیز می باشد.
وی گفت: حال که تیم فوتبال فولاد خوزستان با تکیه بر کادر فنی و مدیریت هدفمند، بازیکنانی باغیرت و متعصب و با پشتیبانی تماشاگران و طرفدارانی خونگرم پس از کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا، در روزهای آتی برابر تیم العین امارات قرار خواهد گرفت ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های این عزیزان، اینجانب به عنوان یک هوادار و همچنین نماینده عالی دولت در استان خوزستان، حمایت کامل خود را در تمام طول مسیر دشوار فتح قله های قهرمانی از این تیم اعلام می دارم.
سلیمانی دشتکی افزود: امید است با توکل به ایزد منان و تلاش و کوشش وصف‌ناپذیر و همچنین دعای خیر مردم با پیروزی و به روزی خود نوید بخش امید و نشاط برای تمام ملت ایران، بویژه خوزستان دیار تمدن، آفتاب و دفاع باشید.
بنا بر برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز ۲۱ فروردین ماه قرار است مسابقه پلی آف میان تیم های فولاد ایران و العین امارات برگزار شود و تیم پیروز به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار