تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۲۰۲۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در آبادان غیرقانونی است
  رییس سازمان تاکسیرانی آبادان افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در این شهر را غیر قانونی دانست و گفت: دریافت هرگونه مبلغ اضافی بابت کرایه خارج از قیمت مصوب سال گذشته تخلف است.

طارق طویشی با بیان اینکه هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی پس از طی مراحل قانونی اعلام می‌شوداظهار داشت: پیشنهاد افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در آبادان بررسی و لایحه آن به شورای شهر ارسال شده است.

وی افزود: مصوبه جدید مربوط به کرایه تاکسی باید از سوی شورای اسلامی شهر به کمیته تطبیق منطقه آزاد اروند ارسال شود تا با نظر این کمیته نرخ مصوب اجرایی گردد.

رییس سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: در آبادان بیش از یک سال است افزایش نرخ کرایه نداشته‌ایم اما بر اساس تورم لایحه افزایش ۲۵ درصدی نرخ تاکسی به شورای شهر آبادان ارسال شده است.

طویشی بیان کرد: کرایه یک مسیر تاکسی در آبادان ۲۰ هزار ریال است و دریافت هر گونه وجه بیش از این تخلف است و با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی در خصوص افزایش خودسرانه نرخ کرایه از سوی برخی تاکسیرانان گفت: نرخ کرایه‌ تاکسی بر اساس مصوبه شورای شهر تصویب شده است و تغییر در نرخ‌های قبلی نیاز به طی مراحل قانونی مشابه قبل دارد، بنابراین رانندگان تاکسی اجازه ندارند قبل از اعلام نرخ مصوب به صورت خودسرانه کرایه را افزایش دهند.

 در چند روز گذشته نرخ کرایه برخی از مسیرها از سوی مسافرکش‌های شخصی در شهر آبادان افزایش ۵۰درصدی داشته است.

یکهزار و ۹۹۰ دستگاه تاکسی شهری در سازمان تاکسیرانی آبادان صاحب پرونده هستند که از این تعداد حدود ۷۰۰ تاکسی در این شهر فعالیت می‌کنند.

مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایمان دهدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
باسلام لطفا رسیدگی کنید بطور وحشتناکی راننده تاکسیها نارنجی دارن به مردم فشار میارن . خواهشمندم رسیدگی کنید مخصوصا خط خرمشهر ابادان
ایمان دهدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
باسلام لطفا رسیدگی کنید بطور وحشتناکی راننده تاکسیها نارنجی دارن به مردم فشار میارن . خواهشمندم رسیدگی کنید مخصوصا خط خرمشهر ابادان
:
:
:
آخرین اخبار