تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۲۰۲۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرکت توسعه نیشکر پیشتاز در رعایت استانداردها و کسب نشان استاندارد
در مراسمی با حضور استاندار خوزستان از کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر و دهخدا به عنوان واحدهای تولیدی برتر در زمینه استاندارد تجلیل شد.
  در این مراسم که امروز در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد،کشت و صنعت نیشکر دهخدا به عنوان واحد تولیدی برتر در تولید فرآورده شکر استاندارد معرفی شد.

همچنین کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر به عنوان اولین دریافت کننده گواهینامه حلال در صنعت قند و شکر ایران از سوی سازمان ملی استاندارد و تولید فرآورده شکر استاندارد معرفی و تقدیر شد.

سازمان ملی استاندارد ایران، تنها مرجع رسمی اعطای نشان حلال در کشور است و نشان حلال دریافت شده از سایر نهادها،مرجعیت قانونی ندارد.

در چند سال اخیر نشان حلال در کنار نشان استاندارد به عنوان یک نشان جهانی درکشورهای اسلامی صادر می‌شود و دریافت این نشان کمک شایانی به صادرات و فروش محصولات غذایی دارد.

در سال‌های اخیر کشت و صنعت‌های هفتگانه توسعه نیشکر در زمینه کسب نشان استاندارد موفقیت های چشمگیری کسب کرده است.

به گفته دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، این شرکت پیشتاز در رعایت استانداردها و کسب نشان استاندارد در تولید محصول شکر و سایر محصولات جانبی است.

محصولات تولیدی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از جمله انواع شکر، خمیرمایه و الکل با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردهای معتبر جهانی تولید می‌شود و در این زمینه نیز رتبه‌های متعددی را در عرصه ملی و جهانی کسب کرده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار