تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۲۲۰۲۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفع تصرف از ۴٠٠٠ مترمربع املاک بندر ماهشهر
 دادستان بندر ماهشهر گفت: چهار هزار مترمربع از املاک متعلق به اداره راه و شهرسازی این شهرستان که در سال‌های گذشته توسط افراد خاصی تصرف شده بود، رفع تصرف شد.

مهدی محمدی  اظهار کرد: طبق گزارش واصله از شهروندان و اداره راه و شهرسازی بندر ماهشهر مبنی بر تصرف ملک، بلافاصله بازدید میدانی انجام و احراز صحت موضوع مورد تأیید قرار گرفت.

وی، از صدور دستور رفع تصرف برای متصرفیان محل و تخلیه ملک خبر داد و افزود: ارزش این قطعه زمین که در بلوار سردار شهید سلیمانی قرار دارد، ١٢٠ میلیارد ریال برآورد شده است که پس از رفع تصرف به بیت المال اعاده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر عنوان کرد: شرایط ویژه شهرستان به گونه‌ای است که برخی سودجویان را بر آن داشته است که از برخی خلأها و ضعف‌های نهادهای متولی سوءاستفاده و آینده اقتصادی خود را در دست‌درازی به اموال عمومی و بیت المال جست‌وجو کنند.

محمدی تأکید کرد: به این افراد قاطعانه هشدار داده می‌شود که همان‌گونه که در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار مترمربع را رفع تصرف کردیم، این تصرفات غیرمجاز نیز با کمک شهروندان و نهادهای متولی شناسایی و رفع تصرف خواهند شد.

دادستان بندر ماهشهر، از بعضی از متولیان این اراضی انتقاد کرد و گفت: نهادها و ادارات متولی نباید بگذارند ملکی تصرف، دیوارچینی و بعضاً ساخته شود و بعد گزارش کنند چرا که اعتماد عمومی را خدشه‌دار و رفع تصرف را پرهزینه خواهد کرد بلکه باید با نظارت مستمر اجازه شروع تصرفات غیرقانونی به هیچ قانون‌شکنی داده نشود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار