تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۲۰۱۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وجود نقص‌های فراوان در پارک‌های شهربازی در خوزستان
  مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: بسیاری از پارک‌های شهربازی در خوزستان دارای نقص‌های فراوان در بحث استاندارد هستند که باید هماهنگی میان شهرداری‌ها و حوزه معاونت اقتصادی در راستای بهبود وضعیت استاندارد پارک‌های شهربازی خوزستان ایجاد شود.

رضا قیصی‌پور در نشست شورای استاندارد خوزستان که امروز (۱۷ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: دو چالش اساسی در بحث استاندارد آسانسورهای مورد استفاده در اماکن دولتی و عمومی و همچنین استاندارد پارک های شهربازی وجود دارد.

 وی افزود: امنیت مردم و ارباب رجوع در راستای رعایت حقوق شهروندی در گروی رعایت استاندارد است و از این رو باید استاندارد آسانسورهای مورد استفاده در اماکن دولتی و عمومی و همچنین پارک‌های شهربازی مورد توجه قرار بگیرد.

قیصی‌پور عنوان کرد: بیشتر آسانسورهای دولتی و اماکن عمومی دارای اشکالات اساسی هستند که این مشکلات باید برطرف شود. در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شده تا اگر دستگاه اجرایی نسبت به رفع نقص آسانسورهای خود اقدام نکند، اعتبارات آن دستگاه تخصیص داده نشود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید پای کار بیایند و آسانسورهای مشکل‌دار خود را به سرعت رفع نقص کرده و استاندارد کنند.

مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به بحث استاندارد پارک‌های شهربازی گفت: بسیاری از پارک‌های شهربازی در خوزستان دارای نقص‌های فراوان در بحث استاندارد هستند که باید هماهنگی میان شهرداری‌ها و حوزه معاونت اقتصادی در راستای بهبود وضعیت استاندارد پارک‌های شهربازی خوزستان ایجاد شود.

قیصی‌پور ادامه داد: باید ساز و کاری پیش‌بینی شود تا شاهد استاندارد شدن پارک‌های شهربازی خوزستان باشیم و رفع نقص‌ها به سرعت انجام شود.

وی گفت: اگر شهربازی، تابع قوانین و مقررات استاندارد نباشد نسبت به پلمب آن اقدام خواهد شد و در راستای قانون برخورد می‌شود.

  در این نشست با حضور استاندار خوزستان از پنج واحد برتر خوزستان که نشان استاندارد دریافت کرده‌اند، تجلیل شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار