تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۲۰۱۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آشنایی با چنل منیجر های فعال در ایران

گشت و گذار و تفریح یکی از خواسته های بشر است و هر فردی سعی دارد که مسافرتی را در برنامه زندگی خود بگنجاند. توجه داشته باشید که مسافرت ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و هر یک از این سفر ها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و می توانید یکی از بهترین مقاصد جهان را به عنوان هدف گشت و گذار خود انتخاب کنید. اما قبل از سفر باید برنامه ریزی های دقیقی نیز داشته باشید تا در طول سفر دچار مشکل نشده و نهایت لذت را از مسافرت خود ببرید. از جمله مهمترین این موارد انتخاب روش سفر است چرا که هم سفر به صورت شخصی امکان پذیر بوده و هم می توانید با رزرو تور های مسافرتی به سفر بپردازید. اما آژانس های مسافرتی بیشترین تاثیر را بر کیفیت سفر شما خواهند گذاشت. شرکت های مختلفی اقدام به ارائه خدمات رزرواسیون نموده اند که هر یک از این شرکت ها خدمات منحصر به فرد خود را ارائه می کنند و در صورت انتخاب بهترین مورد از میان آنها اطمینان کامل خواهید داشت. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

   آشنایی با چنل منیجر های فعال در ایران

چنلید چیست؟

قبل از اینکه با بهترین چنل منیجر کشور آشنا شویم بهتر است بدانیم چگونه می توان به چندین چنل منیجر به صورت همزمان و با حداقل هزینه متصل شد؟ می بایست بدانید که پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی چگونه باعث پیشرفت صنعت گردشگری شده است. چنلید نوعی سیستم پیشرفته برای رزرو هتل سازمانی است و اگر بخواهیم دقیق تر با این پلتفرم آشنا شویم می توان گفت؛ چنلید باعث تعامل خریداران و تامین کنندگان هتل ها می شود. چنلید هم برای هتلداران و هم برای آژانس های گردشگری مفید هستند و استفاده کردن از آن باعث افزایش محبوبیت آژانس های گردشگری خواهد شد. چنلید امکان ثبت نام و ثبت اطلاعات برای انواع اقسام هتل های مختلف را فراهم ساخته است و مدیران آژانس های گردشگری می توانند متناسب با خواسته خود بهترین هتل ها را برای ارائه خدمات انتخاب نمایند. چنلید هم در دقت و هم در سرعت سیستم رزرواسیون هتل تاثیر خواهد گذاشت به گونه ای که با استفاده از آن دیگر نگران ثبت نادرست اطلاعات هتل در سامانه آژانس خود نخواهید بود و می توانید با اطمینان کامل آژانس خود را مدیریت کنید.

آشنایی با بهترین چنل منیجر هتل ایران

آیا تمامی چنل منیجرها ویژگی یکسانی دارند؟ چنل منیجر ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هریک ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و خدمات متنوعی را ارائه می کنند و حتما باید در انتخاب آنها دقت داشته باشید. اولین چنل منیجر ها در کشور های اروپایی شروع به کار کردند و امروزه شاهد فعالیت چندین شرکت در کشور هستیم و می توانید یکی از آنها را برای استفاده خود انتخاب نمایید. اما با چنلید می توانید همزمان به چندین چنل منیجر متصل شوید. چنلید یکی از حرفه ای ها در کشور است که در طول دوره کوتاه فعالیت خود توانسته رضایت بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. استفاده کردن از چنلید برای آژانس گردشگری شما بسیار مفید خواهد بود و دلیل این امر ارائه انواع اقسام خدمات متنوع هتل ها است. مسئولین این شرکت کلیه تلاش خود را به کار گرفته اند تا مشتریان خود را راضی نگه دارند و به همین دلیل هیچگونه کمبودی در نحوه کار آن شاهد نخواهید بود.

آشنایی با چنل منیجر های فعال در ایران

سرعت بالای عملکرد چنلید

یکی از اصلی ترین ویژگی های چنلید که باعث افزایش محبوبیت آن شده را می توان سرعت بالای آن دانست. چنلید به کمک سیستم قدرتمندی که دارد خواهد توانست کلیه امورات رزرو هتل را به سرعت انجام داده و بیشترین کمک را به شما بکند. همین سرعت بالای چنلید است که کمک بسزایی به سامان بخشیدن خدمات رزرو هتل آژانس های گردشگری خواهد شد. توجه داشته باشید که چنلید هیچگونه کمبودی برای یک آژانس گردشگری در حوزه رزرو هتل باقی نمی گذارد و به کمک آن می توانید اطلاعات بسیاری از هتل های مختلف را در دست داشته و در نتیجه میزان درآمد بالایی نیز داشته باشید. روند ثبت نام در سیستم چنلید بسیار ساده بوده و هتلداران و همچنین مدیران آژانس های گردشگری می توانند در مدت زمان کوتاهی عملیات ثبت نام در آن را به انجام برسانند. پس از ثبت اطلاعات کامل، کارشناسان چنلید با شما تماس گرفته و اطلاعات شما را تایید خواهند کرد.

پوشش دهی هتل های زیاد توسط چنلید

یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران آژانس های گردشگری عدم امکان ارائه خدمات هتل های مختلف است به گونه ای که ممکن است حتی برخی از افراد موفق به انتخاب هتل مناسب برای رزرو نشده باشند و به همین دلیل مدیران آژانس های گردشگری به فکر ارائه خدمات هتل های بیشتری هستند تا افراد با سلایق مختلف بتوانند به سادگی هتل مناسب برای اقامت خود را انتخاب و رزرو نمایند. چنلید امکان ثبت نام برای انواع اقسام هتل های مختلف را فراهم ساخته و حتی هتل های کوچک که چند اتاق دارند نیز می توانند به سادگی در آن ثبت نام کنند. در این صورت هم می توانند هتل خود را تبلیغ کرده و هم به رزرو بیشتر اتاق های خود کمک نمایند. توجه داشته باشید که مدیران آژانس های گردشگری با کمک گرفتن از چنلید به راحتی می توانند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند چرا که خواهند توانست اطلاعات هتل های بسیاری را در دسترس داشته باشند.

آشنایی با چنل منیجر های فعال در ایران

دقت در عملکرد چنلید

تا چندی پیش که جمع آوری اطلاعات هتل ها به دست نیروی انسانی انجام می شد امکان بروز مشکلات بسیاری نیز برای آژانس های گردشگری وجود داشت اما امروزه با کمک چنلید ها این مشکلات به حداقل رسیده اند. چنلید کلیه اطلاعات هتل ها را به صورت سیستمی به ثبت می رساند و به همین دلیل امکان هرگونه خطا را به حداقل رسانده و به کمک آن می توانید سیستمی دقیق داشته باشید. اطلاعات هتل های مختلف نیز به صورت سیستمی بر روی سامانه چنلید به ثبت می رسند و به همین دلیل به روز ترین اطلاعات در اختیار چنلید قرار می گیرد و می توانید بدون فوت وقت از آخرین اخبار هتل مورد نظر خود اطلاع دقیق داشته و نسبت به ارائه خدمات آن اقدام کنید.

برگرفته از وب سایت https://channelead.ir/

:
:
:
آخرین اخبار