تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۲۲۰۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آرامستان های اهواز با وجود وضعیت نارنجی همچنان تعطیل هستند
 مدیرعامل سازمان آرامستان های اهواز گفت: اگرچه شهرستان اهواز از رنگ قرمز به نارنجی تبدیل شده است ولی هنوز روند بیماری رو به بالا بوده و آرامستان های این شهر تعطیل هستند.

موسی خنافره  اظهار داشت: با توجه به احتمال شیوع ویروس جهش یافته نوع برزیلی، حساسیت ها همچنان بالا است از طرفی چون مزارها نزدیک به هم بوده و فاصله گذاری اجتماعی بین زیارت کنندگان اهل قبور رعایت نمی شود، گشودن آرامستان ها به صلاح نیست.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان، اکنون تمام آرامستان های اهواز از جمله گلزار شهدا بسته هستند و از ورود مردم جلوگیری می شود با این وجود عده ای اصرار به ورود دارند و با ماموران حراست درگیر می شوند.

خنافره از تزریق ۱۱۵ دوز واکسن کرونا به کارکنان آرامستان ها خبر داد و گفت: پاکبانان، غسال ها و رانندگان مرکز ۱۵۳۰ در معرض ابتلا به این بیماری هستند که آنها را واکسینه کردیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان های اهواز به خاکسپاری روزانه بیش از ۱۰ فوتی کرونایی در آرامستان‌های این کلانشهر اشاره کرد و گفت: تمام فوتی های کرونایی اهواز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در باغ فردوس و بهشت آباد قدیم خاکسپاری می شوند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز گفت: برای خاکسپاری هر میت تنها ۱۰ تا ۱۵ نفر اجازه ورود به آرامستان را دارند لذا از همشهریان تقاضا داریم که در این خصوص با ماموران حراست همکاری کنند چرا که ما موظف به اجرای مصوبات ستاد کرونای استان هستیم.

در حال حاضر پنج شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۱۳ شهرستان نارنجی هستند.

هشت شهر اهواز، دزفول، شادگان، آبادان، هویزه، شوشتر، ماهشهر و کارون در تاریخ ۲۴ بهمن ماه سال گذشته به حالت قرمز درآمدند و بعد از ۵۰ روز از این وضعیت خارج شدند.

ورود و خروج به شهرستان های قرمز و تردد خودرویی از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد ممنوع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار