تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۲۰۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تحقق كامل برنامه تولید در سال سبز شركت نفت و گاز كارون
 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از تحقق کامل برنامه تولید این شرکت در سال ۹۹ همزمان با كاهش ۸۰ درصدی گازسوزی در مشعل‌­های این شركت خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، مهندس غلامرضا مفیدی اظهار کرد: علیرغم محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ و شرایط کرونا، با لطف خداوند و انجام کار گروهی مدیریت‌های ستادی و کارکنان تلاشگر شرکت کارون، خوشبختانه این شرکت موفق به تحقق کامل برنامه تولید نفت و گاز مطابق با برنامه ­های ابلاغی با رعایت کامل مسائل ایمنی و الزامات زیست محیطی شده است.

وی در خصوص کاهش میزان گازسوزی در شرکت نفت و گاز کارون نیز گفت: با انجام اقدامات تعمیراتی و تشدید اقدامات کنترلی دستاورد ارزشمند دیگری نیز در بخش جمع آوری گازهای ارسالی به مشعل محقق و میانگین گاز مستمر ارسالی به مشعل­ها در سال جاری با کاهش ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته، به کمتر از ۳ میلیون  فوت مکعب در روز  رسیده است.

مهندس مفیدی  اظهار داشت: در سال ۱۳۹۹ نیز با مشاركت این شركت، ۷۲ مورد عملیات تعمیر توسط دستگاه‌های لوله مغزی سیار بر روی چاه‌های توسعه‌ای، تعمیری، ترمیمی و تزریقی پسآب با ۵۳۸ دكل روز انجام گرفته و همچنین در راستای حفظ ایمنی و پیشگیری از خوردگی خطوط لوله نفت و گاز تعداد ۱۳۲ هزار موضع با سطحی حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دسیمترمربع مورد بازرسی فنی و ضخامت سنجی قرار گرفته است.

وی همچنین از تمدید موفقیت آمیز گواهینامه‌های سیستم یکپارچه مدیریت  (IMS)شرکت بهره ­برداری نفت و گاز کارون در بهمن ماه سال ۱۳۹۹، به عنوان یکی از نقاط قوت این شرکت نام برد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در ادامه درخصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه پشتیبانی تولید نیز گفت: در سال گذشته تعداد ۲۳۰۰ قطعه به ارزش تقریبی ۳۸۰ میلیارد ریال خریداری شده و ۱۱۸ قلم کالا به تعداد ۱۷۱۹ قطعه با ارزش حدود ۲۰ میلیارد ریال بومی­ سازی شده است. در این مدت ۱۴۰ قلم کالا به تعداد ۶۸۴۱ قطعه نیز با ارزش حدود ۲۷ میلیارد ریال در شرکت کارون تعمیر و بازسازی شده است.
:
:
:
آخرین اخبار