تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۲۰۱۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره برداری از ۱۷۱ پروژه عام‌المنفعه در خوزستان با كمك شركت ملی نفت ایران
 
شرکت ملی نفت ایران در سال ۱۳۹۹ به ۱۷۱ پروژه عام‌المنفعه استان خوزستان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود اعتبارات کمکی تخصیص داده و این پروژه‌ها پس از تکمیل، به واحدهای بهره‌بردار تحویل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز به نقل از پایگاه اطلاع‌­رسانی شرکت ملی نفت ایران، تخصیص اعتبار به این پروژه‌­ها توسط مدیریت نظارت بر طرح­‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز و با اعتباری بالغ بر یک‎هزار و هشتصد و پنجاه میلیارد ریال صورت گرفته است.

از این تعداد ۲۳ پروژه در زمینه آموزشی، ۸ پروژه ورزشی، ۷۴ پروژه بهداشتی، ۳ پروژه راهسازی، ۴ پروژه آبرسانی و ۵۹ پروژه طرح هادی است که پس از تکمیل به دستگاه­‌های بهره‌­بردار استان تحویل داده شده است.

افزایش سرانه فضاهای آموزشی و ورزشی علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال، زمینه بهره‌مندی شهروندان را از مزایای این پروژه‌­ها فراهم می‌­آورد. همچنین اجرای طرح­‌های آبفا نیز موجب دسترسی به آب آشامیدنی سالم برای برخی روستاها و اتصال به شبكه فاضلاب را در سطح استان به همراه داشته است.

پروژه‌های طرح هادی باعث توسعه كمی و كیفی راه‌­های روستایی و زمینه­‌‌ساز آبادانی روستاها بوده و پروژه‌­های راه نیز باعث افزایش طول راه‌­های استان خوزستان شده و تردد شهروندان را آسان­تر و ضمن افزایش میزان ایمنی راه، باعث كاهش تصادفات جاده‌­ای و كاهش مصرف سوخت می­‌‌‌‌‌شود؛ تکمیل پروژه‌های علوم پزشكی نیز باعث افزایش متراژ درمانی و ایجاد و توسعه تخت درمانی و بهبود وضع مراكز درمانی در سطح استان شده است.
:
:
:
آخرین اخبار