تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۲۰۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به دلیل شیوع کرونا؛
توزیع بیش از ۲۳ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند خوزستان
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: ۲۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون توسط این جمعیت در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری توزیع شد.

دکتر علی خدادادی بیان کرد: با اشاره به مشکلات مضاعف اقتصادی بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر تعطیلی و یا کم رونق شدن بسیاری از کسب و کارها به ویژه برای اقشار کم درآمد و بی بضاعت و  در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا با مشارکت و حمایت خیران و تلاش شبانه روزی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خوزستان تا کنون حدود ۲۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی تهیه وپس از آماده سازی در بین گروه های هدف در سراسر استان خوزستان توزیع گردیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه،افزود: این بسته های معیشتی که با ارزش ریالی حدود ۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از ۲ محل حمایت های خیران و اعتبارات جمعیت هلال احمر تهیه شده است پس از شناسایی از سوی خانه های هلال به دست خانواده های نیازمند و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا رسید.

دکتر خدادادی افزود : بدون کمک خیران امکان خدمات رسانی بهینه به نیازمندان وجود ندارد و از نیکوکاران تقاضا داریم که در این راه همچنان جمعیت هلا احمر را همیاری کنند.

از اسفند ماه ۹۸ ویروس کرونا در استان و کشور شیوع یافت و استان خوزستان سه بار در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال حاضر پنج شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار