تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۲۲۰۰۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اندیکا در زمینه تامین آب شرب مشکل دارد
 نوذری گفت: اندیکا جزو ۳۱ شهرستان محروم کشور است در بیشتر زمینه‌ها به ویژه در حوزه تامین آب شرب دارای مشکلات و معضلات فراوانی است.

 نوذری فرماندار شهرستان اندیکا  به وضعیت آبی شهرستان اندیکا اشاره کرد و گفت: شهرستان اندیکا جزو ۳۱ شهرستان محروم کشور است در بیشتر زمینه‌ها به ویژه در حوزه تامین آب شرب دارای مشکلات و معضلات فراوانی بوده و عبور از فصول گرم تابستان  تامین آب شرب پایدار و ترمیم وتجهیز تاسیسات آبرسانی در مناطق مختلف مهم است.

او در خصوص دو سد در شهرستان اندیکا بیان داشت: جای نگرانی است که شهرستان اندیکا دارای ذخایر عظیم آبی و کشاورزی است، ولی مردم این منطقه از داشتن آب شرب بی بهره اند و یکی از دغدغه‌های مردم در روستا مشکل آب شرب است و خواستار رفع مشکلات این حوزه از سوی مسئولان ارشد کشوری و استانی هستیم.

نوذری استفاده از آب شرب مناسب را کمترین حق مردم دانست و تاکید کرد باید تمامی امکانات لازم در جهت رفع این کمبود‌ها هر چه سریعتر صورت گیرد.

مقرر شد اداره آبفا شهرستان نسبت به آماده نمودن طرح روستا‌های پیرمحمود، تاب آوری و ضروریات به ترتیب اولویت و نیازمندی‌های خطوط اتصال پمپ‌ها از طریق آبفا احصا و به اداره کل استان ارسال شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار