تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۲۰۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان عنوان کرد
پیگیری قضایی عدم تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر اهواز
 مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به تخلیه پساب‌های شهری اهواز به رودخانه کارون گفت: اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان در صورت عدم تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر اهواز، موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

محمدجواد اشرفی در خصوص تخلیه پساب شهری اهواز به رودخانه کارون، اظهار کرد: موضوع تخلیه پساب‌های شهری اهواز به رودخانه کارون در جلسه اخیر شورای حفاظت کیفی کارون مورد بررسی قرار گرفت.

  وی افزود: با توجه به اینکه تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر اهواز در سه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، مقرر شد در یک اقدام ضربتی شبکه جمع‌آوری و کلکتور موقت تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز که قابلیت هدایت ۶۰ هزار مترمکعب پساب در شبانه‌روز به این تصفیه‌خانه را دارد، مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: استاندار خوزستان نیز در این نشست تاکید کرد که شرکت آب و فاضلاب خوزستان باید در این زمینه تعهدات خود را عملیاتی کند و اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان در صورت عدم تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر اهواز، موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار