تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۲۰۰۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلمپ 52 واحد در كشیكهای نوروزی بازرسان بهداشت محیط مركز بهداشت غرب اهواز
 
دکتر مهران احمدی بلوطکی رئیس مرکزبهداشت غرب اهواز ازپلمپ 52 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و امکنه عمومی از جمله یک فروشگاه زنجیره ای، رستوران، اغذیه فروشی، سوپرمارکت، نان فانتزی، آشپزخانه، مرغ فروشی، نانوایی و موبایل فروشی و .....) در رو 2 هفته اول سال 1400  به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در محدوده تحت پوشش غرب اهواز خبر داد.
 به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت غرب اهواز احمدی بلوطکی شیوع و افزایش موارد مبتلا به بیماری کووید 19 در کلانشهر اهواز را نتیجه بی توجهی مردم به توصیه های بهداشتی و شرکت در مراسمات و دید و بازدیدهای عید دانست و از تمام صنوف خواست اولویتهای مهم در پیشگیری از بیماری کووید 19 از جمله شستن مرتب دستها، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی و گندزدایی سطوح و تهویه مناسب را رعایت نمایند.
احمدی بلوطکی با بیان اینکه طرح تشدید نوروزی که همه ساله از 20 اسفند لغایت 20 فروردین انجام می گیرد، افزود: امسال نیز بازرسی از اصناف در غالب طرح شهید سلیمانی، در دستور کار کارشناسان سلامت محیط قرار گرفته و با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با ابراز گلایه از برگزاری مراسمات چند هزار نفری گفت: زحمات کادر بهداشت و درمان با برگزاری چنین مراسماتی هدر خواهد رفت.
احمدی بلوطکی تصریح کرد: ما  عشایر زاده  هستیم و برای تمام رسم و رسومات طوایف احترام قائل هستیم، داغ از دست دادن عزیز بر هیچ کس پوشیده نیست اما در شرایط کنونی و با وجود این بحران بزرگ برگزاری مراسمات چند صد نفری و بعضا چند هزار نفری اصلا جایز نبوده و با ایجاد هرگونه تجمع، جان همه هموطنان به خطر خواهد افتاد.
رئیس مرکز بهداشت غرب شهرستان اهواز در پایان خاطر نشان کرد: اکثریت پلمب های انجام شده به دلیل رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی مرتبط با بیماری کووید 19 بویژه عدم استفاده از ماسک بوده است و یاداور شد استفاده از ماسک اجباری بوده و در صورت تخلف از سوی اصناف ضمن معرفی به مراجع قضایی و پرداخت جریمه  مجبور به پلمب محل خواهیم شد.
:
:
:
آخرین اخبار