تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۲۰۰۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفر به شهرهای مارماریس ، کوش آداسی و بدروم
 جاذبه های دیدنی در شهر مارماریس

شهر زیبا و توریستی مارماریس یکی از قطب های گردشگری کشور ترکیه است که با دارا بودن طبیعتی زیبا و دل انگیز و آب و هوایی مطبوع و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی منحصر بفرد نظر گردشگران را به خود جلب نمود و به خوص در میان گردشگران اروپایی بسیار پر طرفدار است . این شهر شگفت انگیز دارای آبهایی زلال و سواحلی بی نهایت زیباست که برخی از آن ها به شهرت جهانی رسیده اند . اما برخی از گردشگران ایرانی مارماریس را نشناخته و یا رغبتی برای سفر به آن نشان نمی دهند و در عوض ترجیح می دهند به شهرهای آنتالیا و استانبول سفر کنند . از این رو در ادامه این مطلب شما را با گوشه و کنار این شهر زیبا آشنا می کنیم تا درک بهتری از طبیعت بکر آن داشته و هر چه زودتر برای سفر به این شهر اقدام کنید .

ساحل لانگ بیچ ((Marmaris Long Beach

این ساحل در تور مارماریس ارزان همانطور که از نامش پیداست ، طولانی ترین خط ساحلی در شهر مارماریس است و حدود ده کیلومتر طول دارد . لانگ بیچ در فاصله کمی از ساحل اوربان واقع شده و به همان اندازه مشهور و پر طرفدار است . برخی لانگ بیچ را ساحل اوزونیالی (Uzunyali) می نامند پس با شنیدن این نام تعجب نکنید . این خط ساحلی دارای شن های طلائی و آبهای گرم و زلال است و به خصوص در طول ماه های آپریل تا سپتامبر مملو از گردشگر است پس اگر به دنبال تخت و صندلی برای آفتاب گرفتن هستید ، بهتر است صبح زود راهی این منطقه شوید . البته سواحل تورونج و ایچملر نیز دارای طبیعتی زیبا و امکانات رفاهی متنوع هستند .

معرفی زیباترین سواحل شهر کوش آداسی – ترکیه

به گزارش سفر باتو ، کوش آداسی یک از دیدنی ترین شهرهای کشور ترکیه است که در امتداد سواحل شگفت انگیز دریای اژه قرار گرفته و دارای طبیعتی خیره کننده و آب وهوایی دل انگیز است . این شهر امتیازات فراوان داشته و علاوه بر آنهایی که برشماردیم دارای امکانات رفاهی و تفریحی ، پارک های آبی مجهز ، بازار ها و مراکز خرید متنوع و همچنین آثار باستانی ارزشمندی است . کوش آداسی سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیاست که در میان آن ها شمار گردشگران ایرانی روز به روز افزایش یافته و رقم قابل توجه ای است .

شهر کوش آداسی و آفر تور کوش آداسی در استان آیدین واقع شده و با شهر های ازمیر و آیدین همسایه است و همانطور که گفتیم در امتداد آبهای زلال اژه واقع شده است . به هین خاطر در کوش آداسی سواحل زیبا و متنوعی وجود دارد که هر یک دارای چشم اندازی زیبا و امتیازاتی متمایز اند . در ادامه این مطلب برخی از ویژگی های هر یک از این سواحل را به شما معرفی می کنیم . پس در ادامه همراهمان باشید .

مرکز خرید نوادا اوتلت

مرکز خرید نوادا اوتلت مکان مناسبی برای گشت و گذار و خرید است و میتوان گفت این مجموعه یکی از مدرن ترین و معروف ترین مراکز خرید در شهر کوش آداسی است . در این مجموعه دارای فروشگاههای بزرگ و برندهای معتبر است و به خصوص برای خرید انواع پوشاک بسیار مناسب است. در این مرکز خرید خرید انواع پوشاک ، پارچه ، لوازم الکترونیکی ، لوازم دکوری و ... عرضه می شود و با کمی صبر و حوصله کالاهایی با قیمت های مناسب و با کیفیت را خواهید یافت .

معرفی جاذبه های گردشگری و مراکز خرید در شهر بدروم – ترکیه

شهر زیبا و ساحلی بدروم یکی از شهر های توریستی کشور ترکیه اس که در امتداد آب های فیروزه ای اژه قرار گرفته و دارای طبیعتی دل انگیز و آب و هوایی مدیترانه ای و مطبوع است . این شهر یکی از قطب های گردشگری برتر کشور ترکیه است و امکانات رفاهی و تفریحی متنوع سبب جذب هزاران گردشگر در سال شده است و به خصوص اروپائیان از جمله مسافران همیشگی این شهر هستند .

بدروم همچنین دارای تاریخی پر فراز و نشیب و بسیار غنی است و در دوره های مختلف توسط امپراتوری های بزرگی همچون یونانیان و رومیان اداره می شد و همین دلیل سبب پیدایش آثار تاریخی منحصر بفردی در این شهر شده است . و این خود از دلایل دیگر سفر به شهر بدروم است .

اما این همه جاذبه های گردشگری شهر بدروم نیست و وجود دهها امکانات رفاهی و تفریحی دیگر از قیبل پارک های آبی و مراکز خرید متنوع و ... سبب جذب گردشگران بیشتر بوده است .

در ادامه این مطلب قصد داریم شما خوانندگان گرامی را با برخی از جاذبه های شهر بدروم آشنا نماییم . پس با ما همراه باشید :

قلعه سنت پیتر

قلعه سنت پیتر یکی از جاذبه های پرطرفدار در شهر بدروم و تور بدروم ارزان است که در جنوب غربی این شهر واقع شده است . این قلعه باستانی در سال ۱۴۰۲ میلادی توسط شوالیه های رودس و در طول جنگ های صلیبی ساخته شد و در طول قرن دیوارهای این قلعه وظیفه محافظت از شهر را بر عهده داشت. در اطراف این قلعه ، اشیا عتیقه فراوانی کشف شده که برخی از آن ها را میتوان در موزه موجود در همین قلعه مشاهده کرد .

کلیک کنید: سفر به جزایر ترکیه

قلعه سنت پیتر دارای پنج برج است و هنگام ایستادن بر بالای این برج های ، شاهد چشم اندازی بی نظیر خواهید بود . پیشنهاد می کنیم بازدید از این قلعه را به هنگام عصر و غروب آفتاب موکول کنید زیرا در این زمان هوا خنک تر شده و همچنین می توانید شاهد تماشای منظره زیبای غروب خورشید نیز باشید .

:
:
:
آخرین اخبار