تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۲۰۰۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌اندازی پایگاه قهرمانی کشتی توسط باشگاه کارون اهواز
 باشگاه کارون اهواز پس از تیم داری در رده های سنی مختلف در فوتبال، این بار اقدام به تیم داری در کشتی کرده است. مدیریت باشگاه کارون قصد دارد با همکاری هیات کشتی خوزستان، یک پایگاه قهرمانی برای کشتی آزاد و فرنگی در اهواز راه‌اندازی کند.

صفرعلی جمالپور، مدیرعامل باشگاه کارون اهواز در خصوص راه اندازی پایگاه قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی در اهواز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: باشگاه کارون اهواز علاوه بر فوتبال به رشته کشتی نیز ورود کرده است و قصد داریم در بخش پایه به صورتی کار کنیم که برای مدت طولانی خوزستان قهرمان کشور باشد.

وی بیان کرد: فضایی را در باشگاه ایجاد کرده ایم که می خواهیم در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی فعالیت داشته باشیم. در حال حاضر سالن بدنسازی باشگاه کارون در حد سالن های بدنسازی باشگاه های اروپایی است که می تواند کمک شایانی در پرورش استعدادها داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه کارون اهواز ادامه داد: تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد، استفاده از مربیان خوب برای کار در بخش پایه کشتی است که خدا را شکر در رشته فرنگی، مربیان خوبِ زیادی داریم. از نظر من مربی‌ای خوب است که بتواند شاگرد خوب تربیت کند و از آن جا که قصد داریم در رشته کشتی آزاد به صورت اساسی کار کنیم، برنامه ما این است که مربیان خوبی را برای آموزش به استان بیاوریم.

وی عنوان کرد: در بخش فوتبال فعالیت خوبی داشتیم اما در برهه ای باتوجه به این که فوتبال هزینه‌بر بود، کم آوردم اما حالا که به نتیجه کار که حضور حدود ۶۰ بازیکن از باشگاهم در لیگ های دسته دو، یک و برتر کشور است نگاه می‌کنم، رضایت دارم. اکنون می خواهم همان اقداماتی که در استعدادیابی و آموزش فوتبال داشتم، این بار در کشتی انجام دهم. من به ورزش علاقه دارم و فرقی ندارد خدمت در استان در چه بخشی باشد.

جمالپور گفت: برای کار در رشته کشتی و اینکه می خواهیم باشگاه کارون را پایگاه قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی خوزستان کنیم، با هیات کشتی استان نیز صحبت هایی داشته ایم و رییس هیات هم استقبال داشت. اکنون نیز باشگاه کارون اهواز در کشتی نوجوانان برای مسابقات کشوری تیم‌داری کرد و روز گذشته تیم با یک شرایط خوب به رقابت های کشوری اعزام شد. همچنین حتی این امکانات در باشگاه کارون برای آموزش رشته هایی چون بوکس و کاراته نیز وجود دارد.

وی در ادامه نیز با بیان این که متاسفانه در خوزستان کسی از بخش خصوصی حمایت نمی کند، افزود: در فوتبال هم کسی به من کمک نکرد اما من کار خودم را انجام دادم اما باید باشگاه های خصوصی دیده شوند. از اسفندماه سال ۹۸ تاکنون که درگیر کرونا هستیم، می خواهم بدانم به منِ باشگاه خصوصی چه کمکی داشته اند؟ حتی هزار تومان هم به من کمک نکرده اند و با سختی حقوق پرسنل و پول آب و برق باشگاه را پرداخت کردم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار