تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۲۲۰۰۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخصیص دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خوزستان
مدیر شعب بانک کشاورزی استان خوزستان از ارائه دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان استان خبر داد.
 جهانپور معماریان مدیر شعب بانک کشاورزی استان خوزستان در خصوص ارائه تسهیلات به کشاورزان اظهار کرد: در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید و جریان سرمایه گذاری در خوزستان مبلغ دو هزار میلیارد ریال اعتبار یارانه‌دار به طرح‌های تولیدی تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: این تسهیلات جهت احداث گلخانه، سیلوی ذخیره‌سازی غلات، کارخانه بسته بندی و ارائه سبزی و صیفی، بهره برداری از کارخانه تولید رب گوجه فرنگی، بسته بندی خرما، ماهی و میگو و احداث مجتمع‌های دامپروری تخصیص یافته‌اند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان خوزستان گفت: نرخ سود تسهیلات پرداختی ۱۵ درصد و سه درصد کمتر از نرخ سود اعلامی شورای پول و اعتبار است و حداکثر طول بازپرداخت یک سال مشارکت در تنفس و پنج سال زمان پرداخت اقساط است.

وی ادامه داد: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند به شعب بانک کشاورزی استان خوزستان مراجعه و یا از سوی سازمان جهاد کشاورزی به شعب بانک معرفی شوند. 

جهانپور معماریان تصریح کرد: برای حمایت از کشاورزان دیم کار در سال گذشته تسهیلات جاری ارائه گردید و امسال نیز از محل صندوق بیمه کشاورزی غرامت و خسارت وارده پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: برای کشاورزانی که محصول خود را بیمه نکردند ما منتظر مکاتباتی با صندوق حمایتی و تسهیلات کم بهره هستیم تا اقداماتی برای جبران خسارت این کشاورزان انجام شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار