تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۲۲۰۰۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کنترل محورهای مواصلاتی و معابر خوزستان از زمین و هوا
  فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به کاهش ترددها در محورهای مواصلاتی استان گفت: از زمین و هوا محورهای مواصلاتی و معابر عمومی استان خوزستان کنترل شده است.

سردار سید محمد صالحی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۴ فروردین ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا، نیروی انتظامی همه تلاش خود را به کار گرفت تا مصوبات به نحو احسن اجرا شوند و در این راستا از زمین و هوا محورهای مواصلاتی و معابر عمومی استان خوزستان کنترل شده است.

 وی افزود: بر اساس آمارها، شاهد کاهش چشمگیر ترددها در محورهای مواصلاتی خوزستان بوده‌ایم. بعضا در خصوص افزایش ترددها اظهارنظرهایی می‌شود در حالی که سال گذشته خوزستان به طور کلی قرنطینه بود و تمام مبادی ورودی و خروجی استان مسدود بودند بنابراین اگر برخی مواقع شاهد افزایش جزئی تردد هستیم به دلیل بازگشایی محورها است اما در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۸، شاهد کاهش چشمگیر ترددها هستیم.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پس از کادر درمان، بیشترین حجم تماس‌ها با مردم را نیروی انتظامی دارد که با توجه به میزان بالای ابتلای کارکنان نیروی انتظامی و فوت پنج نفر از همکاران ما، خواستار قرار گرفتن کارکنان نیروی انتظامی در اولویت تزریق واکسن کرونا هستیم.

صالحی بیان کرد: بر اساس مصوبات و دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، در بحث حمایت و پشتیبانی‌های بهداشتی از نیروی انتظامی نیز نباید دریغ شود.

وی تصریح کرد: با توجه به میزان نارضایتی‌های سطح جامعه و حالا که اینقدر در حال انجام اقدامات سلبی هستیم، باید بیشترین تمرکزمان بر اقدامات پیشگیرانه و آموزش عمومی مردم باشد تا از میزان نارضایتی‌ها کاسته شود.

به گزارش ایسنا، عباس حسینی‌پویا دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان نیز در ادامه در خصوص عدم تحویل جنازه به خانواده متوفی در نقاطی که احتمال برگزاری مراسم بزرگ وجود دارد، اظهار کرد: در اهواز، پزشکی قانونی جزو اماکنی نیست که نیروی انتظامی از آن محافظت کند بنابراین عدم تحویل جسد، منجر به درگیری شده است.

وی افزود: بنابراین اگر قرار است پزشکی قانونی جسد را به خانواده متوفی تحویل ندهد باید مامور نیروی انتظامی در پزشکی قانونی مستقر شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار