تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۲۲۰۰۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان همچنان ادامه دارد
 فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: محدودیت‌های کرونایی همچنان در شهرهای قرمز و نارنجی استان برقرار است و نباید تصور کرد وضعیت بهتر شده است.

 ولی‌الله حیاتی شنبه در حاشیه نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرهای قرمز، اصناف گروه ۱ و در شهرهای نارنجی گروه‌های شغلی ۱ و ۲ اجازه فعالیت دارند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در شهرهای قرمز، یک‌سوم و در شهرهای نارنجی نیمی از کارکنان باید در محل کار حاضر شوند.

وی گفت: محدودیت های ترافیکی شبانه در شهرهای قرمز و نارنجی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ادامه دارد و  ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی نیز کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه تغییر رنگ‌بندی در خوزستان نباید موجب عادی‌انگاری مردم و مسئولان شود افزود: فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به خوبی اجرا شود تا پیک بیماری را عبور کنیم.

حیاتی افزود: خروج هشت شهر خوزستان از وضعیت قرمز نباید باعث عادی انگاری مردم و مسئولان شود و خیال کرد که از خطر عبور کرده ایم لذا فرمانداران همچنان باید اعمال محدودیت ها را جدی بگیرند.

وی افزود: زمان کاری اداره ها تا ماه مبارک رمضان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ برقرار است و در خصوص ساعت کاری در ماه رمضان بعدا تصمیم گیری می شود.

حیاتی عنوان کرد: فرمانداران باید از برگزاری هر گونه مراسم عزا و جشن با جمعیت بالا ممانعت کنند و بیمارستان ها جنازه فرد فوت شده را در صورت تعهد از صاحبان عزا، تحویل دهند.

در حال حاضر پنج شهرستان خوزستان قرمز و ۱۳ شهرستان نارنجی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار