تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۲۲۰۰۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرکارگر متهم شهرداری منطقه ۵ اهواز از کار تعلیق شده است
  شهردار منطقه ۵ اهواز با اشاره به طرح پرونده حادثه تصادف برای یکی از کارگران خدمات این منطقه در دادگاه، گفت: نماینده پیمانکار و متهم این پرونده، فعلا از کار تعلیق شده است. سیامک قضاوی زاده روز شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: حادثه تصادف برای یکی از کارگران خدمات شهری این منطقه، که بیش از ۵۰ سال دارد، صبح پنجشنبه در کوی رزمندگان اتفاق افتاده است.
وی افزود: مضروب در این حادثه که یکی از کارگران خدمات است، مدعی است که نماینده پیمانکار (سرکارگر) با خودرو او را زیر گرفته، اما متهم ادعا می‌کند که کارگر به عمد خود را جلوی خودرو انداخته است البته جزییات این حادثه هنوز برای ما روشن نشده است.
به گفته وی، این پرونده یک دعوای شخصی است و کارگر مضروب در دادگاه علیه نماینده پیمانکار شکایت کرده است.
قضاوی زاده اضافه کرد: با توجه به اینکه نمی توانیم صحت و سقم این حادثه را مشخص کنیم، منتظر رای دادگاه هستیم و هر حکمی صادر کند اجرا می‌کنیم.
وی ادامه داد: نماینده پیمانکار فعلا از کار تعلیق شده است.
شهردار منطقه ۵ اهواز همچنین تجمع تعدادی از کارگران را در حمایت از مصدوم این حادثه تایید کرد و گفت: تعدادی از کارگران که بیشتر آنها از بستگان کارگر مضروب هستند، صبح امروز در تقاطع خیابان ۲۲ بهمن، در نزدیکی ساختمان شهرداری منطقه تجمع کرده و خواستار تعهد کتبی شهردار منطقه بودند.
وی افزود: در پی تجمع کارگران، رفت و روب و جمع آوری زباله منطقه ۵ امروز انجام نشده است، در حالیکه اهالی منطقه ارتباطی با این موضوع ندارند.
قضاوی زاده با بیان اینکه کارگران این منطقه هیچ طلب مالی از شهرداری ندارند و همه مطالبات آنها پرداخت شده، بیان کرد:کارگرانی که در تجمع حضور داشتند، پس از این تجمع به منزل رفتند، به همین دلیل امروز برای آنها غیبت لحاظ شده و در صورت تداوم جمع‌آوری نشدن زباله در روزهای آینده، با توجه به اینکه قرارداد حجمی منعقد شده، پیمانکار نیز جریمه می‌شود.
بر اساس این گزارش، تصاویر تجمع تعدادی از کارگران منطقه ۵ شهرداری اهواز، امروز در فضای مجازی منتشر شده است که گفته می شود در اعتراض به زیر گرفتن یکی از کارگران توسط نماینده پیمانکار بوده است. این کارگران خواستار برخورد قانونی با نماینده پیمانکار شده‌اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار