تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۱۹۹۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باید فضای امن روانی برای تیم‌های فوتبال خوزستان ایجاد شود / پیگیر اشتغال ورزشکاران هستیم
 عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید بتوانیم دست به دست هم دهیم تا امنیت خوبِ روانی را برای تیم‌های لیگ برتری فوتبال خوزستان ایجاد کنیم تا باشگاه‌های خوزستانی دغدغه‌ای به جز ورزش و فوتبال و کسب رتبه‌های خوب در جدول نداشته باشند.

سید کریم حسینی درباره وضعیت فوتبال خوزستان، اظهار کرد: واقعا این دغدغه را داریم که تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر در یک فضای امن روانی بتوانند به کار خود ادامه دهند و این امید را داریم که تیم‌های خوزستانی در ادامه مسابقات هم جایگاه بهتری در جدول کسب کنند و هم مشکلات حاشیه‌ای‌شان برطرف شود. ضمن اینکه پشتیبانی از این تیم‌ها نیز مدنظر باشد.

وی ادامه داد: در اولین جلسه‌ای که فراکسیون ورزش مجلس با رئیس فدراسیون فوتبال داشت، من به آقای عزیزی‌خادم هم گفتم که باید پشتیبانی از تیم‌های خوزستانی مدنظر باشد و انتظارمان این است که هم وزارت ورزش و هم وزارتخانه‌های مربوطه که به نوعی می‌توانند از تیم‌های خوزستانی پشتیبانی کنند، به ویژه وزارت نفت؛ از تیم‌های خوزستانی پشتیبانی کنند. همه باید بتوانیم دست به دست هم دهیم تا امنیت خوبِ روانی را برای تیم‌های لیگ برتری خوزستان ایجاد کنیم تا باشگاه‌های خوزستانی دغدغه‌ای به جز ورزش و فوتبال و کسب رتبه‌های خوب در جدول نداشته باشند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: سعی ما این است که در جهت ایجاد امنیت روانی برای تیم‌های لیگ برتری خوزستان حرکت کنیم و دغدغه شخص من این است که نه تنها تعداد تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر کم نشود، بلکه بر تعداد آن‌ها افزوده شود. خوزستان تیم‌های خوبی در لیگ دسته یک کشور دارد که امیدوارم پشتیبانی خوبی از این تیم‌ها نیز داشته باشیم.

وی افزود: خوزستان مهد فوتبال و ورزش و خاستگاه ورزش قهرمانی و به ویژه فوتبال در کشور است که امیدوارم همه ما بتوانیم دست به دست هم دهیم تا این جایگاه را برای خوزستان حفظ کنیم. برنامه ما در سال  ۱۴۰۰ نیز بر همین محوریت است.

حسینی بیان کرد:‌ در اواخر سال ۱۳۹۹ نیز با توجه به این‌که فصل بودجه بود و می‌شد کمک‌هایی را برای ورزش گرفت، تمام نمایندگان استان به ویژه اهواز تلاش داشتند تا بودجه‌ای برای زیرساخت‌های ورزش اختصاص پیدا کند. ضمن این‌که تلاش نمایندگان اهواز هم این بود که برای چهار شهرستان حوزه انتخابی خودمان، کمک‌هایی اختصاص پیدا کند که امیدواریم این کمک‌ها را در زیرساخت‌ها به ویژه در بخش فوتبال و زمین‌های فوتبال برای چهار شهرستان حوزه انتخابیه داشته باشیم.

وی خاطرنشان‌کرد: همچنین امیدوارم استادیوم‌های تختی و غدیر را بتوانیم به خوبی نگهداری کنیم. ضمن این‌که دغدغه‌هایی در خصوص نگهداری از تاسیسات این ورزشگاه‌ها وجود دارد که در پایان سال هم پیگیری شدند و بخش اعظمی از این مشکلات مرتفع شد. امیدواریم ادامه کار را در سال ۱۴۰۰ داشته باشیم. همچنین این امید را به ورزشکاران‌مان در حوزه‌های مختلف می‌دهیم که پشتیبان تمام رشته‌های ورزشی خواهیم بود.

عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس درباره بحث اشتغال ورزشکاران خوزستانی نیز گفت: در خصوص اشتغال ورزشکاران هم پیگیری‌هایی صورت گرفته است و در مجموع دغدغه ورزشکاران در زمینه اشتغال نیز تا جایی که امکان دارد و در اختیار ما است، پیگیری می‌شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار