تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۱۹۹۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آموزش فتوشاپ رایگان را در آکادمی گرافیستار بیاموزید

آموزش فتوشاپ حرفه ای

فتوشاپ‌ هم یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب و کاربردی شرکت ادوبی است. این برنامه برای ویرایش عکس و ساخت نمونه‌های گرافیکی بسیار مفید و کاربردی است. برای نیازهای گرافیکی می‌توانید از فتوشاپ استفاده کنید. آموزش فتوشاپ رایگان در آکادمی گرافیستار به کمک بهترین متخصصان این حوزه تهیه شده‌ است.

آموزش فتوشاپ رایگان

یکی از نرم افزارهای ادیت عکس که در حال حاضر مورد توجه عکاسان، گرافیست‌ها و ادمین‌های شبکه های اجتماعی است، نرم افزار فتوشاپ است. آموزش فتوشاپ با توجه به نیازهای مختلف در سطوح متفاوتی ارائه می‌شود. در واقع لزومی ندارد فردی که برای قرار دادن لوگو روی عکس از فتوشاپ استفاده می کند زیر و بم آموزش فتوشاپ را بداند. اما یک گرافیست باید به تمام امکاناتی که به کمک آن بتواند یک تصویر گرافیکی جذاب بسازد مسلط باشد در حال حاضر موسسات آموزشی بسیاری وجود دارند که با دریافت هزینه های بالا اقدام به ثبت‌نام و آموزش فتوشاپ می‌کنند. این آموزش‌ها معمولا بدون توجه به نیاز هنرجو در نظر گرفته می‌شود. اما در گرافیستار به عنوان یک مرجع آموزشی معتبر بسته‌های آموزش فتوشاپ رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهد. از این وبسایت در واقع می‌توانید رایگان آموزش فتوشاپ ببینید و در زندگی روزانه از آن استفاده کنید.

آموزش فتوشاپ در مشاغل چه کاربردی دارد؟

پوزیشن‌های متعددی نیازمند به مهارت داشتن در فتوشاپ در سطوح مقدماتی تا پیشرفته‌اند. عکاسی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، کارشناس گرافیک، معماری و حتی طراحی سایت نیز به کمک این نرم افزار نیاز دارد. با کمک فتوشاپ می‌توان شیت‌بندی‌های معماری را به نحو احسن انجام داد و یک ارائه پروژه بی‌نظیر داشت. همچنین می‌توان ساختار اولیه یک وبسایت را طراحی کرد تا هر مشکل و پیشنهادی قبل از نهایی و اجرا شدن مورد بررسی قرار گیرد.

حال که اهمیت این نرم افزار گرافیکی را متوجه شدیم برای آموزش فتوشاپ فارسی چه کنیم؟ احتمالا اولین گزینه در ذهن شما شرکت در کلاس‌های آموزشگاهی آموزش فتوشاپ ۲۰۲۱ است که با جدیدترین ورژن این نرم افزار آشنا و به آن مسلط شوید. اما ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم.

آموزش صفر تا صد فتوشاپ

بدون شک نرم افزار فتوشاپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس در جهان است. فتوشاپ هم مانند افتر افکت توسط شرکت ادوبی تولید شده است. اگر روی یک پروژه افتر افکت کار می‌کنید، ممکن است برای ویرایش تصاویر به کار رفته در ویدیو به فتوشاپ نیاز پیدا کنید. یادگیری فتوشاپ به شما امکان ویرایش تصاویر را به صورت قدم به قدم می‌دهد. همچنین به کمک آموزش اصولی فتوشاپ می‌توانید کاری که در گذشته مدت زیادی برایش صرف می‌کردید را در زمان کوتاه‌تری انجام دهید. با آشنایی کامل با ابزارهای نرم افزار می‌توانید به صورت بهینه از زمان خود استفاده کنید. برای دانلود آموزش رایگان فتوشاپ در سایت www.Graphi-star.com نیازی به پرداخت مبلغ اضافه نیست.

چرا از گرافیستار فتوشاپ بیاموزیم؟

اگر عزم خود را برای یادگیری و آموزش جامع فتوشاپ جمع کرده اید و میخواهید به کمک آن روح تازه ای در کسب و کارتان بدهید می توانید از دوره آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ ما استفاده کنید. با شرکت در این دوره طی ۱۵ روز به فتوشاپ مسلط می شوید و می توانید حتی سنگین ترین ایده های خود را اجرایی کنید، علاوه بر این دوره جداگانه ای برای گرفتن پروژه دریافت خواهید کرد که قیمتی معادل ۲۴۹ هزار تومان دارد اما برای شما رایگان است، با این دوره علم بازاریابی و گرفتن پروژه را می آموزید و در بازار کار بسیار جلوتر از رقبا قرار خواهید گرفت. در این دوره  فن بسیار مهم بازاریابی و پیدا کردن مشتری را خواهید آموخت که بدون نیاز به سایت های فریلنسری مثل پونیشا با معتبرین شرکت ها وارد همکاری شوید و پروژه های میلیونی کسب کنید.

دوره آموزش طراحی لوگو

در این سری از آموزش های نرم افزار ایلوستریتور میخوایم به آموزش طراحی لوگو در ایلوستریتور بپردازیم و در هر قسمت از آموزش با یک طرح جدید با شما باشیم ؛ واقع بینانه بیان کنیم برای ایده پردازی یک لوگو در مرحله ی اول شناخت و درک ابزارهای طراحی امر بسزای رو دارن و لازمه شناخت و درک ابزارها فقط تمرین است و تمرین ؛ و ما اینجا هستیم که این بستر تمرین رو ایجاد کنیمم و مرحله به مرحله  با هم پیش بریم…..

آموزش کامل طراحی لوگو

در پکیج استاد طراحی لوگو شوید شما یاد می گیرید که چگونه با کمی خلاقیت و فکر و با استفاده از اشکال ساده لوگو و نماد های بسیار زیبا خلق کنید. یکی از موضوعات مهم در زمینه طراحی گرافیک، آموزش طراحی لوگو است. برای طراحی لوگو نرم افزارهای متفاوتی وجود دارد که یکی از محبوب ترین نرم افزارهای این دسته، نرم افزار قدرتمند ایلوستریتور است که امکانات و ابزار های متفاوتی را در اختیار کاربران می گذارد تا به راحتی فرم و طرح مورد نظر خود را اجرا کنند. ما در پکیح استاد طراحی لوگو شوید ۴۰ لوگوی مختلف را از مبتدی تا پیشرفته به شما آموزش می دهیم و به طور کامل شما را با ابزار ها و فنون طراحی لوگو آشنا میکنیم و در نهایت شما تبدیل به استاد طراحی لوگو خواهید شد پس با ما همراه باشید.

از آموزش طراحی لوگو چه می دانید؟

بیشتر کاربرد این آموزش برای طراحی لوگو است. اما می توان از تکنیک های عملی و کاربردی که در این پک مطرح می شود برای پروژه های هنری دیگر نیز استفاده کرد. برای یادگیری آموزش های این دوره نیاز به دو نرم افزار محبوب شرکت ادوبی یعنی فتوشاپ و ایلوستریتور دارید. البته دوستانی که کار با نرم افزار کورل دراو را یاد گرفته اند هم می توانند مشابه تکنیک هایی که در پکیج مطرح می شود را در کورل اجرا کنند.

از نظر فنی طراحی لوگو صرفاً اجرای آن در نرم افزار فتوشاپ یا ایلاستریتور نیست. بلکه مرحله ای برای اتود زدن و اجرای دستی کار نیز وجود دارد که نقش مهمی در ایده پردازی بازی می کند. درباره لوگوهای هیئتی نیز همین مساله صادق است. البته نیازی نیست اتود اولیه کار خیلی دقیق و حرفه ای کار شود. شما می توانید کلیت کار را روی کاغذ ایجاد کنید و تغییرات لازم را بدهید و جایی که به نتیجه دلخواه رسیدید به سراغ اجرای آن با نرم افزارهای گرافیکی بروید.

لایت روم چه کاربردی دارد؟

به طور خلاصه، لایت روم برنامه‌ای است که تصاویر را مدیریت و ویرایش می‌کند. اما نکته اصلی اینجاست که این برنامه تصاویر را واقعا ویرایش یا مدیریت نمی‌کند، بلکه  برنامه با مشاهده‌­ی تصاویری که بر روی کامپیوتر خود ذخیره کرده‌اید کار می‌کند و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا دستورالعمل‌های لازم برای تغییر آنها را بوجود آورید.

برای مثال، فرض کنید عکسی از یک سنجاب دارید که کم نور است و می‌خواهید روشن‌تر شود. Lightroom بر روی عکس اصلی کاری انجام نمی‌دهد! به هیچ وجه عکس را جابه‌جا یا کپی نمی‌کند، نام آن را عوض نمی‌کند و آن را هیچ تغییری نمی‌دهد. درعوض، لایت روم یک برنامه‌ی ویرایشی غیرمخرب است که تغییرات را بر روی پیش‌نمایش یا نسخه‌ی کوچکی از آن تصویر اعمال می‌کند، به این معنا که می‌توانید بعد از روشن‌تر کردن تصویر، نتیجه‌ی نهایی را ببینید.

آموزش لایت روم از مقدماتی تا پیشرفته

این پکیج آموزش لایت روم یک راهنمای ساده  گام به گام، درباره روند کاری یک عکاس عادی در لایتروم است. این آموزش لایت روم به شما یاد می‌دهد که لایتروم چیست و چه کار می‌تواند بکند و چرا خیلی از عکاسان ترجیح می‌دهند به جای استفاده از فتوشاپ، یا در کنار فتوشاپ، لایتروم را هم به کار گیرند؟
در این آموزش، برخلاف بسیاری از آموزش‌های پیشرفته، همه دکمه‌ها و ابزار‌ها و اسلایدر‌ها و چک‌باکس‌ها و به طور کلی همه قابلیت‌های برنامه صحبت نمی‌کنیم. اگر بخواهیم این‌طور به لایتروم بپردازیم، باید صدها ساعت آموزش ویدئویی و هزاران صفحه مقالات آموزشی در این باره بنویسیم که نه تنها انتشار آن‌ها تقریبا غیر ممکن است، یادگیری و استفاده از آن‌ها هم بسیار پیچیده و نامحتمل خواهد بود.

این آموزش‌لایت روم از صفر تا صد و همچنین آموزش‌های مستقل پیشرفته برای افزایش مهارت در لایتروم طراحی شده‌اند. اما اگر به آموزش‌ پیشرفته‌ لایت روم نیاز دارید می‌توانید برای آموزش تخصصی لایتروم می تونید به وبسایت گرافیستار www.Graphi-star.com مراجعه کنید، از بخش تماس با ما استفاده کنید. ضمنا می‌توانید برای تماس مستقیم و یا برای دیدن آموزش‌های بیشتر، ما را در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام هم دنبال کنید.

دوره مقدماتی تا پیشرفته آموزش لایت روم به درد چه کسانی می‌خورد؟

اگر هیچ دانشی از لایت روم ندارید نگران نباشد. این دوره از ابتدا و مباحث مقدماتی شروع می‌شود و گام به گام تا سطح پیشرفته ادامه پیدا می‌کند. پس این دوره تمام سطوح ابتدایی، متوسط و پیشرفته را شامل می‌شو‌د و برای همه کسانی که می‌خواهند از ابتدا یاد بگیرند و یا سطح خود را در این زمینه بالا بیاورند بسیار مناسب است. با تماشای این دوره به راحتی می‌توانید در زمینه لایت روم فعالیت کنید.

:
:
:
آخرین اخبار