تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۲۱۹۸۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سریال دراکولا و گیسو را از کدام سایت تماشا و دانلود کنیم؟

سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران در ادامه‌ی سریال هیولا از 3 فروردین 1400 در پلتفرم و سایت های دانلود فیلم منتشر شد. در ادامه به معرفی سایت های پخش و دانلود سریال دراکولا میپردازیم.

سریال دراکولا

سریال شبکه نمایش خانگی دراکولا جدیدترین سریال ایرانی است این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی خانوادگی می‌باشد و کارگردانی آن را مهران مدیری بر عهده دارد در سریال دراکولا بازیگرانی چون ویشگاه آسایش و مهران مدیری و نیما شعبان نژاد و سایر بازیگران به ایفای نقش پرداخته اند.

وبسایت نماوا این گونه به معرفی سریال پرداخته است :

دراکولا سریالی کمدی با هنرنمایی مهران مدیری، ویشکا آسایش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، گلاره عباسی، بهنام تشکر و نیما شعبان نژاد و نویسندگی امیر برادران و کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. این سریال بر خلاف نامش که مربوط به ژانر فیلم ترسناک میشود کاملا حالت طنزگونه ای دارد.

سریال دراکولا فصل دوم سریال محبوب هیولا به حساب می‌آید و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد. این سریال همچنین در بیستمین دوره جشن حافظ جوایزی چون بهترین سریال، کارگردانی و فیلمنامه را کسب کرد و به یکی از موفق‌ترین محصولات نماوا تبدیل شد.

مهران مدیری در سریال دراکولا بار دیگر علاوه بر حضور در برابر دوربین، کارگردانی این مجموعه را نیز برعهده داشته است. سریال دراکولا توسط امیر برادران نوشته شده و پیمان قاسم خانی نیز به عنوان سرپرست نویسنده‌ها در این مجموعه حضور دارد.

در مجموعه دراکولا در کنار مهران مدیری که بار دیگر نقش کامران کامروا را بازی می‌کند، بازیگرانی چون ویشکا آسایش، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد نیز حضور دارند. سریال دراکولا در نوروز ۱۴۰۰ از نماوا پخش خواهد شد.

شما می‌توانید سریال دراکولا را به همراه پشت صحنه آن، هر هفته از نماوا دانلود کنید و یا آن را به صورت آنلاین تماشا فرمایید.

سریال دراکولا

همچنین این سریال از سایت فیلیمو نیز منتشر میشود و در فیلیمو بدین صورت به معرفی سریال پرداخته اند : «دراکولا» یا «هیولا 2»، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند. در کنار کارگردانی، «مهران مدیری» حضور درخشانی به عنوان «بازیگر نقش اول مرد» سریال دراکولا نیز داشته است و بازیگران مطرح دیگری از جمله «ویشکا آسایش»، «محمد بحرانی»، «سیما تیرانداز»، «نیما شعبان نژاد»، «گلاره عباسی»، «اندیشه فولادوند» و «بهنام تشکر» در این مجموعه به نقش آفرینی پرداخته اند.

سریال هیولا که با طرح کردن مسائلی همچون مفاسد اقتصادی، اختلاس و سوءاستفاده صاحبان منسب از قدرت توانست رکورد بازدید در فیلیمو را بزند، موفق به کسب جوایز زیادی همچون «بهترین سریال سال»، «بهترین کارگردانی» و «بهترین فیلمنامه» از بیستمین دوره «جشن حافظ» نیز شد و لقب یکی از محبوب ترین سریال های «فیلیمو» را از آن خود کرد. دراکولا که یکی از سریال های ویژه نوروز 1400 فیلیموست، داستان خانواده ثروتمند و بانفوذ «کامروا» را روایت می کند.

کامران کامروا، همسرش ژاله و پسرشان در دنیایی مملوء از ثروت و تجمل زندگی می کنند. آنها آنقدر غرق در ثروت و رفاه هستند که کوچکترین درکی از زندگی و شرایط طبقات دیگر و بالاخص طبقه فرودست جامعه ندارند! اما ناگهان، زندگی سراسر خوشبختی آنها با وقوع اتفاقی شوکه کننده از هم فرو می پاشد و مقدمه ای بر اتفاقات پسین سریال می شود.

سریال دراکولا از رسانه هکس دانلود نیز پخش و منتشر میشود و کاربران میتوانند از طریق سایت هکس دانلود اقدام به دانلود سریال کنند.

سریال گیسو

سریال گیسو نیز از چند هفته قبل از شروع سریال دراکولا، شروع به پخش کرد. این سریال به کارگردانی منوچهر هادی و بازی هومن سیدی، محمدرضا گلزار، ساره بیات، حسین یاری محصول سال 1399 میباشد. پخش سریال تا 1400 ادامه دارد.

گیسو سریالی درام، معمایی و عاشقانه با هنرنمایی محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، بیژن امکانیان، آزاده ریاضی، علیرضا زمانی نسب، سانیا سالاری و بهاره رهنما و نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی و کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است.

یک داستان معمایی را با رویکرد اجتماعی به تصویر می‌کشد. در سریال گیسو عاشقانه 2، محمدرضا گلزار، ساره بیات، حسین یاری و هومن سیدی بار دیگر رو‌به‌روی دوربین منوچهر هادی قرار گرفته‌اند.  محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری، تیتراژ پایانی این سریال جذاب و هیجان انگیز را نیز خوانده است. آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال گیسو را نیز فرزاد فرزین با ترانه ای از روزبه بمانی خوانده است.

:
:
:
آخرین اخبار