تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۱۹۸۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در سواحل استان خوزستان توقیف شد
  فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی ماهشهر روز گذشته در هنگام کنترل شناورهای عبوری در سواحل خلیج‌فارس ۲ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق از کشورهای حوزه خلیج‌فارس را توقیف کردند.

سردار لطفعلی پاک‌باز اظهارداشت: مرزبانان پایگاه دریابانی ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، در هنگام کنترل شناورهای عبوری در سواحل خلیج‌فارس به دو فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج‌فارس به مقصد بنادر خوزستان در حرکت بودند، مظنون و آنها را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان  افزود:  در بازرسی دقیق از شناورهای توقیف شده 50 دستگاه کولر اسپلیت، 15 دستگاه ماشین لباسشویی و 15 دستگاه یخچال‌فریزر دوقلو را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان بیان کرد: دو ناخدای شناورهای مذکور به اتهام حمل بار قاچاق دستگیرشدند و کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از 20 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار پاک‌باز در پایان گفت: مجموعه مرزبانی خوزستان با ایجاد تعامل سازنده با نهادهای امنیتی و انتظامی، ادارات و سازمان‌های دولتی و مرزنشینان تمام تلاش خود را در راستای مبازره با پدیده قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب غرب کشور به کار گرفته است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار