تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۱۹۶۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف انبار ۴۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بهبهان
 فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از ۱۴ هزار عدد انواع لوازم جانبی موبایل قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان بهبهان خبر داد.

  سردار سیدمحمد صالحی شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای شهرستان بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک انبار دپوی لوازم جانبی موبایل قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی از این انبار بازدید کرده و تعداد ۱۴ هزارو ۶۴۱ عدد لوازم جانبی موبایل قاچاق فاقد مدارک مثبت گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کشف ۲۱ دستگاه ماینر قاچاق در اهواز

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به کشف ۲۱ دستگاه ماینر در اهواز گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی، ۲ فرد که اقدام به نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق می‌کردند را شناسایی کردند.

سرهنگ یدالله امیری افزود:تعداد ۲۱ دستگاه ماینر، یک دستگاه سوئیچ ۲۴ پورت و یک دستگاه وای فای از این محل کشف شد.

وی با بیان اینکه در این ارتباط ۲ متهم دستگیر شدند گفت: کارشناسان ارزش این دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را سه میلیارد ریال برآورد کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار