تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۲۱۹۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
آمار بستری بیماران کرونایی در خوزستان افزایش یافته است
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش آمار بستری بیماران کرونایی خوزستان به یک هزار و ۷۱۵ نفر در دو روز گذشته خبر داد.

  فرهاد ابول نژادیان صبح امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: تا یک هفته پیش آمار بیماران بستری در خوزستان یک هزار و ۶۵۰ نفر بود که نسبت به هفته‌های قبل ۱۳۰ نفر کاهش یافته بود اما به یکباره تعداد بیماران بستری افزایشی شد.

وی افزود: بیشترین بیمار بستری در استان در هفته‌های گذشته یک هزار و ۷۷۰ نفر بود اما در دو روز گذشته و با توجه به تردد مردم در بازار، میزان بستری‌ها بار دیگر روند مبتلایان افزایشی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه به مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: در خروجی اهواز تقریباً ۲۱ درصد افزایش مسافرت داشته‌ایم که این مسئله موجب می‌شود انتشار ویروس به سایر شهرهای استان خوزستان نیز کشیده شود.


نقش کادر درمان مثل نقش مجاهدان در جبهه و جنگ است

 استاندار خوزستان گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن مشخص بود اما در نبرد با کرونا دشمن دیده نمی‌شود که کادر درمان مجاهدان صف مقدم مبارزه با این بیماری هستند و نقش آنها نقش جبهه و جنگ است.

 قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در آخرین روز سال ۹۹ و در حلول سال نو با حضور در بیمارستان گلستان اهواز ضمن عیادت از بیماران بستری، از کادر بهداشت و درمان این بیمارستان قدردانی کرد و آغاز سال نو را به آنها تبریک گفت.

استاندار خوزستان در حاشیه این بازدید گفت: برای عرض خدا قوت و تبریک خدمت کادر بهداشت و درمان رسیدیم چرا که آنها مجاهدان صف مقدم مبارزه با کرونا هستند و نقش آنها نقش جبهه و جنگ است.

وی افزود: گرچه در دوران دفاع مقدس دشمن مشخص بود اما در نبرد با کرونا دشمن دیده نمی‌شود و به صورت ناشناخته عمل می‌کند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: از تلاش‌ها و ایثارگری‌های کادر بهداشت و درمان همچنین نیروهای فعال در طرح شهید سلیمانی صمیمانه قدردانی می‌کنم

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار