تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۲۱۹۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید بلیط هواپیما، از معرفی تا خرید

امروزه سفرهای هوایی به دلیل راحتی و زمان کمتر در میان مسافران طرفداران بسیاری پیدا کرده‌است. در این سفرها خرید بلیط هواپیما مهم‌ترین نکته به شمار می‌رود که بسیاری از مسافران به دنبال جست و جوی بلیط هواپیما ارزان هستند. اگر در میان مسافرانی هستید که تجربه اول خرید بلیط هواپیما را دارند و یا یک مسافر دائمی سفرهای هوایی هستند شما نیازمند به دست آوردن اطلاعات کافی درمورد بلیط هواپیما از یک منبع کامل و معتبر خواهید شد. سایت گردشگری رادار361 یک سایت معتبر و جامع با فعالیت در حیطه رزرو بلیط هواپیما و خرید بلیط هواپیما است که در این متن شما با معرفی کامل نحوه آن آشنا خواهید شد؛ پس به شما پیشنهاد می‌شود این متن را به دقت بیشتری مطالعه کنید.

شیوه خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی

امروزه خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی جایگاه محبوب و ویژه‌ای میان مسافران پیدا کرده‌است. شما در رزرو بلیط هواپیما خود برای خرید یک بلیط هواپیما ارزان نیازمند صرف وقت برای جست و جو در میان سایت‌های مختلف خواهید بود. یک پیشنهاد ویژه برای صرفه جویی در زمان و رزرو بلیط هواپیما سایت گردشگری رادار361 است. این سایت یک موتور جست وجوی قوی است که برای کاربران بهترین گزینه‌ها و ارزان‌ترین‌ بلیط هواپیما را در کم‌ترین زمان ارائه می‌دهد.

برای خرید بلیط هواپیما از طریق سایت رادار361 تنها کافی است در صفحه اصلی سایت پس از وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ پرواز خود روی گزینه جست و جو کلیک کنید. لیستی از تمام بلیط‌های هواپیما ارزان در آن زمان و مقصد به راحتی برای شما نمایان می‌شود. شما در ابتدا می‌توانید با انتخاب گزینه نزدیک‌ترین زمان در بالای صفحه بلیط‌های نزدیک به ساعت پرواز را مشاهده کنید. پس از آن در سمت راست صفحه فیلترهایی در مورد ساعت پرواز، نوع هواپیما، شرکت‌های هواپیمایی، نوع کلاس پروازی وجود دارد تا بتوانید بلیط مناسبی با شرایط خودتان تهیه کنید. پس از این مرحله گزینه خرید بلیط را انتخاب کنید. شما به آژانس هواپیمایی که بلیط هواپیمایی مناسب با شرایط شما را دارد متصل می‌شوید. با انتخاب بلیط خود و با وارد کردن مشخصات شخصی به راحتی فرآیند خرید از طریق سایت رادار361 را انجام خواهید داد.


مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

در تکنولوژی‌های روز دنیا خرید کردن از طریق اینترنت برای کاربران از مزایای زیادی برخوردار است. جامعه بشری در سال‌های اخیر به دنبال جلب اعتماد مردم در جهت استفاده روز افزون از سایت‌های اینترنتی در هنگام خرید بلیط هواپیما بوده‌است. سایت رادار361 همراه با تیم حرفه‌ای و پشتبانی 24ساعته یکی از سایت‌های معتبر و جامع در جهت رزرو بلیط هواپیما در سطح کشور است. پس بهتر است کمی بیشتر با مزایای خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی آشنا شوید تا با اطمینان بیشتری رزرو کنید.

· دسترسی آسان به بلیط

اولین و ساده‌ترین مزیت اینگونه خرید و رزرو، راحتی و در دسترس بودن بلیط است. شما بلیط خود را به صورت نسخه اینترنتی تهیه می‌کنید و نیاز به چاپ بلیط هواپیما ندارید.

· صرفه جویی در زمان خرید بلیط آنلاین

شما به آسانی با یک گوشی و یا سیستم از خانه یا هر مکان دیگر می‌توانید بلیط خودرا رزرو کنید و نیازی به مراجعه حضوری و تحمل ساعت‌ها ترافیک را نخواهید داشت.

· جست و جوی راحت‌تر در اینترنت

به راحتی و تنها با یک سیستم یا گوشی موبایل می‌توانید در هر زمان از شبانه روز در مورد رزرو بلیط هواپیما اطلاعات کامل و مفیدی را کسب نمایید.

· حق انتخاب بیشتر در زمان خرید و رزرو

شما در زمان رزرو بلیط هواپیما از میان بلیط‌های هواپیما با شرایط مختلف که شما ازپیش با استفاده از فیلترهای سایت گردشگری رادار361 انتخاب کرده‌اید گزینه‌های زیادی دارید و به راحتی می‌توانید بلیط هواپیما مناسب با شرایط خود و ارزان‌ترین بلیط هواپیما را تهیه کنید. پشتیانی 24ساعته این سایت کمک زیادی به شما خواهد کرد.

· استرداد آنلاین بلیط

از مزیت‌های مهم رزرو بلیط آنلاین برای کاربران امکان کنسل کردن بلیط است. در بلیط‌های سیستمی شما با کنسل کردن بخشی از هزینه بلیط هواپیما به شما پرداخت می‌شود و بخشی نیز به عنوان جریمه از هزینه شما کسر می‌شود. در بلیط هواپیما چارتر با کنسل کردن هزینه بلیط به مسافران پرداخت نخواهد شد و بلیط سوخت می‌شود. به یاد داشته باشید در زمان رزرو بلیط باید قوانین کنسلی آن شرکت توجه داشته باشید زیرا بعضی از شرکت‌های هواپیمایی امکان کنسل کردن برای بلیط‌های خود را ندارند.

ارزان ترین بلیط هواپیما

در سفر هوایی با یک برنامه ریزی درست در زمان خرید بلیط هواپیما می‌توانید با انتخاب بلیط هواپیما ارزان در هزینه سفر خود مدیریت بهتری داشته باشید. سایت رادار361 با یک موتور جست و جوی قوی و جامع مناسب‌ترین و ارزان‌ترین بلیط هواپیما را مناسب با ملاک شما پیشنهاد خواهد داد. بهتر است کمی بیشتر با انواع بلیط هواپیما آشنا شوید. بلیط‌های هواپیما به سه نوع تقسیم می‌شوند.

· بلیط‌های سیستمی، بلیط‌هایی هستند که قبل از پرواز توسط مسافران خریداری می‌شوند و نوسان قیمت زیادی ندارند و تنها در روزهای نزدیک پرواز قیمت بالایی دارند.

· بلیط‌ هواپیما چارتر، بلیط‌هایی هستند که توسط آژانس‌های هواپیمایی خریداری می‌شوند و با قوانین تعرفه قیمت گذاری می‌شوند. شرکت‌ها این گونه از بلیط‌ها را با قیمت مناسب‌تری ارائه می‌دهند تا اینکه در انتظار فروش بلیط با قیمت بالاتری باشند. شما می‌توانید گاهی ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما را در این نوع پرواز تهیه کنید.

· بلیط لحظه آخری ، به بلیط‌هایی گفته می‌شود که در زمان‌های نزدیک پرواز با قیمت پایین‌تری ارائه می‌شوند. در واقع همان بلیط‌های سیستمی و بلیط هواپیما چارتر هستند که به فروش نرفته‌اند. شما می‌توانید بلیط هواپیما ارزرانی در لحظات آخر رزروکنید.

در رزرو بلیط هواپیما در سفرهای هوایی توسط سایت‌ گردشگری رادار361 پس از انتخاب فیلترهای مورد نظر خودتان برای شما ارزان‌ترین بلیط هواپیما نمایان خواهد شد. در این سایت انواع بلیط هواپیما ارزان و رزرو بلیط هواپیما از طریق انواع شرکت‌ها و آژانس‌های هوایی به مسافران ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید برای رزرو هتل نیز از سایت و اپلیکیشن رادار361 استفاده کنید.


سوالات متداول درمورد رزرو بلیط هواپیما به صورت اینترنتی

در این متن به چند مورد از سوالات متداول در خصوص خرید بلیط هواپیما که گاهی برای مسافران پیش می‌آید خواهیم پرداخت.

· بعد از خرید بلیط چگونه بلیط خودم را دریافت می‌کنم؟

بلیط هواپیمای شما به صورت نسخه الکترونیکی و فایل pdf از طریق آدرس ایمیل و شماره موبایل شما که در اطلاعات شخصی بلیط خود وارد نموده‌اید دریافت ارسال خواهد شد و در صورت لزوم از آن پرینت بگیرید. در صورت عدم صدور بلیط شما می‌توانید با پشتیبانی سایت و اپراتور تماس حاصل فرمایید.

· پرواز من از طریق کدام ترمینال انجام خواهد شد؟

در بلیط شما تمام اطلاعات پرواز شما ثبت شده‌است و ترمینال شما کاملا به ایرلاین شما بستگی دارد.

· در زمان پرواز چه مدارکی باید همراه خود داشته باشم؟

طبق قانون شما در زمان پرواز باید مدارک شناسایی مانند کارت ملی و یا شناسنامه همراه خود داشته باشید. همراه داشتن گواهینامه، کارت بانکی و یا دفترچه بیمه نیز قابل قبول است.

· در زمان ثبت اطلاعات در بلیط بعضی از اطلاعاتم اشتباه وارد شده‌است، آیا امکان تغییر اطلاعات و اصلاح را دارم؟

در بلیط‌های سیستمی امکان تغییر اطلاعات مانند نام و تاریخ وجود ندارد و باید با پرداخت خسارت بلیط خود را کنسل کنید و دوباره اقدام به خرید نمایید. در بلیط هواپیما چارتر امکان تغییر نام بسته به قوانین آژانس چارترکننده با پرداخت خسارت وجود داشته باشد. توصیه می‌شود در زمان ثبت اطلاعات خود دقت کافی و لازم را داشته باشید.

· چه مقدار بار میتوانم همراه خود به داخل کابین هواپیما ببرم؟

برای هر مسافر امکان همراه داشتن 7-5 کیلوگرم بار به داخل کابین هواپیما وجود دارد.

· هزینه اضافه بار چقدر است؟

این هزینه بستگی به ایرلاین شما دارد. شما با مراجعه زودتر از زمان پرواز خود به فرودگاه و دفتر شرکت هواپیمایی که بلیط خود را تهیه کرده‌اید می‌توانید بار اضافی برای بلیط خود خریداری کنید و از جریمه شده جلوگیری نمایید.

· هزینه بلیط برای نوزادان و کودکان چقدر است؟

قیمت بلیط برای نوزادان بسته به سن و نوع بلیط متفاوت است. در بلیط هواپیما چارتر قیمت بلیط برای نوزادن زیر دوسال و کودکان بالای دو سال به دو نرخ تقسیم می‌شود. اما در بلیط سیستمی این نرخ به سه دسته تقسیم می‌شود. بلیط برای کودکان زیر دوسال، کودکان دو تا 12سال و بزرگسالان بالای 12 سال دارای قیمت متفاوتی است. لازم به ذکر است برای نوزادان زیر دوسال صندلی جداگانه اختصاص نمی‌یاید و در زمان خرید بلیط به سیستمی و چارتر بودن بلیط خود دقت بیشتری داشته باشید.

· چه ساعتی در فرودگاه قبل از پرواز حضور داشته باشیم؟

در پروازهای داخلی بهتر است دو ساعت زودتر از زمان پرواز خود در فرودگاه حضور داشته باشید. این زمان برای پروازهای خارجی 3ساعت است. پس از حضور در فرودگاه به متصدی کانتر مربوطه مراجعه کنید و با ارائه کارت شناسایی و بلیط، کارت پرواز خود را دریافت نمایید.

:
:
:
آخرین اخبار