تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۲۱۹۳۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهمانپذیر، یک گزینه مناسب برای اقامت ارزان در سفر


در شهرهای شلوغ و پر رفت وآمد برای ارائه اسکان، انواع مختلف مکان‌های اقامتی مانند هتل، هتل آپارتمان، متل، مهمانپذیر، ویلا، مسافرخانه و مهمانسرا با هر بودجه‌ای که باشید گزینه‌های زیادی وجود دارد. گاهی در سفرهای چند روزه کاری یا درمانی به شهرهای شلوغ خدمات اقامت برای مسافران از اهمیت زیادی برخوردار نیست و به دنبال رزرو یک اقامتگاه ارزان یا رزرو هتل هستند تا بتوانند در هزینه سفرخود صرفه جویی کنند. در این متن به ساختار و چگونگی رزرو مهمانپذیر از طریق سایت گردشگری رادار361 خواهیم پرداخت. پس اگر به دنبال یک اقامت با قیمت مناسب هستید به شما پیشنهاد می‌شود متن زیر را با دقت بیشتری مطالعه فرمایید.

مهمانپذیر چیست؟

به مکان‌های اقامتی ارزان و کوچکی که دارای خدمات محدودتری نسب به هتل‌ها هستند مهمانپذیر گفته می‌شود. در واقع مهمانپذیرها شکل جدیدتر مسافرخانه‌های قدیمی هستند. تاریخچه این قبیل اقامتگاه‌ها به زمانی که معماری خانه‌های قدیمی ایرانی به صورت چند اتاق در یک حیاط بزرگ ساخته می‌شد برمی‌گردد و چند خانواده در یک خانه به صورت مشترک زندگی می‌کردند و گاهی اتاق‌های خود را به مسافران کرایه می‌دادند. در طی گذشت زمان و تکامل خدمات اقامتی به مسافران، مهمانپذیرهای زیادی در شهرهای شلوغ و پر رفت و آمد ساخته شده‌اند که در سطح های پیشرفته تر هتل‌های لوکس امروزه را تشکیل می‌دهند.

در شهرهای شلوغ و قدیمی مانند تهران و مشهد تعداد زیادی از این‌گونه اقامتگاه‌ها از گذشته تا به امروز در مراکز شهر وجود داشته‌است. بهتر است کمی بیشتر با مهمانپذیرهای این دوشهر آشنا بشوید.

 

· مهمانپذیرهای تهران

روزانه مسافران زیادی به تهران با اهداف سفرهای کاری، آموزشی، درمانی سفر می‌کنند. در اینگونه سفرها معمولا مسافران به دنبال انتخاب یک اقامتگاه ارزان و با قیمت مناسب هستند تا هزینه کمتری در سفرخود داشته باشند. رزرو این‌گونه اقامتگاه‌های مقرون به صرفه در این موقعیت‌ها اگر مسافران به دنبال خدمات عالی از سفر نیستند گزینه مناسبی در تهران است. از میان تنوع مهمانپذیرهای تهران می‌توان به آنامیس و کشاورز در خیابان ولیعصر، آراز در میدان انقلاب و آرین در میدان بهارستان اشاره کرد که از جمله مهمانپذیر تهران در مرکز شهر هستند. بسیاری از مهمانپذیر تهران قدمت زیادی دارند که در سال‌های اخیر بازسازی شده‌اند. برای آشنا و رزرو مهمانپذیر تهران سایت رادار361 با موتور جست و جوی قوی و کامل خود می‌تواند به شما در انتخاب یک مهمانپذیر تهران کمک زیادی داشته باشد.

· مهمانپذیرهای مشهد

شهر مشهد یکی از قطب‌های گردشگری در کشور است. حرم مطهر امام رضا سالانه مسافران زیادی را برای سفر به مشهد عازم می‌کند. در این شهر با هر بودجه‌ای که باشید برای اقامت شما هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر وجود دارد. مهمانپذیرهای مشهد با توجه مکان آنها و فاصله تا حرم از قیمت‌های متنوع و البته مناسبی برخوردار هستند. برای رزرو مهمانپذیر مشهد سایت رادار361 شما را با انواع مهمانپذیر مشهد آشنا خواهد کرد. در این سایت شما می‌توانید با فیلترهای موجود فاصله مهمانپذیر خود را تا حرم مشاهد کنید تا بتوانید با اطمینان بیشتری مهمانپذیر مشهد را رزرو کنید.


خدمات و امکانات مهمانپذیرها

مهمانپذیرها باتوجه به ساختمان و اتاق‌های کوچک خود از خدمات محدودی برخوردارند اما گاهی برای یک سفر چند روزه که تنها مکانی برای اقامت واستراحت برای مسافران با قیمت ارزان مهم است می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. نکته مهم در رزرو این اقامتگاه‌ها موقعیت مکانی آنها در شهر است که می‌تواند در قیمت آنها نیز تاثیرگذار باشد. اکثر آن‌ها با توجه قدمت تاریخی خود در گذشته در مراکز مهم شهر برای اقامت مسافران ساخته شده‌اند. این ویژگی دسترسی به مکان‌های گردشگری و تفریحی و درمانی را برای مسافران آسان‌تر می‌کند. وجود این اقامتگاه‌ها در مرکز شهر دسترسی به مترو و حمل و نقل عمومی را ساده‌تر کرده‌است و نیازی به استفاده از ماشین شخصی را نخواهید داشت. پرسنل مهمانپذیرها تنها در ساعات خاصی به ارائه خدمات محدودی می‌پردازند و به صورت شبانه روزی خدمات ارائه نمی‌دهند.

در تمام اتاق‌ها سرویس بهداشتی و حمام مجزا وجود دارد و آشپزخانه به صورت مشترک در میان مسافران است اما امکانات و وسایل پخت و پز برای هر اتاق به صورت مجزا می‌باشد. وعده‌های غذایی در مهمانپذیرها سرو نمی‌شود. انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته و چند تخته در هر مهمانپذیری وجود دارد. در این میان اتاق‌هایی با پنجره و خدمات بهداشتی بیشتر از قیمت بالاتری برخوردارند. ارائه پک‌های بهداشتی برای هر مسافر از دیگر خدمات مهانپذیرها است. این پک‌های لوازم شخصی شامل شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان و دمپایی است تا مهمانان در زمان اقامت از آن استفاده کنند.

با توجه به تنوع مکان‌های اقامتی جلب اعتماد مسافران برای استفاده از هر گونه اقامتگاه کار کمی دشوار است و نیاز به رعایت قوانین مربوطه و نکات بهداشتی دارد. سایت رادار361، یک سایت گردشگری است که با معرفی معتبرترین و بهترین اقامتگاه‌ها در سطح کشور به تمام کاربران خود برای رزرو مهمانپذیر در شهرهای کشور اطمینان کافی را خواهد داد. شما در این سایت از تمام ویژگی‌ها و تصاویر مربوط به اتاق‌ها و محیط داخلی و اطراف آن اقامتگاه آشنا خواهید شد.

مزایای رزرو مهمانپذیر

رزرو اقامتگاه در هر شهری از کشور شاید در درجه اول برای اعتماد کردن و کسب اطلاعات کامل و درست از آن مکان کمی سخت به نظر برسد. در این متن شما را با مزایای رزرو مهمانپذیرها بیشتر آشنا خواهیم کرد تا بتوانید با اطمینان انتخاب درستی داشته باشید.

1. کسب اطلاعات مفید و لازم

در جست و جو برای آگاهی و رزرو مهمانپذیر خود در سفر به شهرهای کشور شما پیش از سفر با توجه به ملاک‌های خود در دنیای اینترنت می‌توانید اطلاعات جامع و مفیدی به دست بیاورید. صحت و درستی این مطالب بستگی زیادی به معتبر بودن منبع اطلاعات و سایت مورد نظر دارد. سایت رادار361 یک منبع جامع و معتبر در سطح کشور است که با ارائه اطلاعات درست و کامل در سایت خود مشغول به فعالیت در زمینه رزرو مکان‌های اقامتی است.

2. حق انتخاب برای مسافران

در زمان جست وجو و انتخاب در یک برنامه‌ریزی و رزرو اقامتگاه قبل از سفر برای شما انتخاب‌های متنوع و بیشتری وجود دارد تا در زمان رسیدن به مقصد خود دیگر دغدغه اقامت نداشته باشید. با رزرو مهمانپذیر از میان گزینه‌های مختلف شما می‌توانید انتخاب مطمعن‌تری داشته باشید. سایت رادار361 با ارائه اقامتگاه‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهد که بجای جست وجو در انواع سایت‌های مختلف در یک سایت بتوانید مهمانپذیر خود را رزرو کنید.

3. امکان استفاده از تخفیف در زمان رزرو

اقامتگاه‌های متنوع سایت‌های گردشگری با ارائه تخفیف‌های گوناگون در فصل‌های مختلف سال و روزهای خاص بر اقامتگاه‌های خود گزینه‌های زیادی با قیمت‌های ارزان را در اختیار مسافران در هنگام رزرو قرار می‌دهند. شما با مراجعه به سایت رادار361 برای رزرو مهمانپذیر می‌توانید از تخفیف‌های مختلف آشنا شوید و اقامتگاه ارزرانی را انتخاب کنید.

4. امکان مقایسه از میان گزینه‌های مختلف

شما در زمان رزرو می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف در اقامتگاه‌های شهرها، آن‌ها را به راحتی و بدون هزینه‌ای مقایسه کنید و بر اساس ملاک‌های خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. گاهی دو اقامتگاه با یک قیمت از نظر مکانی و دسترسی به مراکز مهم و یا سطح خدمات با هم تفاوت دارند. سایت رادار361 از تنوع بالای مهمانپذیرها در سطح کشور برای کاربران خود بهره‌مند است و امکان مقایسه و رزور را ساده‌تر کرده‌است.

5. صرفه جویی در زمان

با رزرو مکانی پیش از سفر برای اقامت خود در زمان رسیدن به مقصد خود دیگر نگران اقامتگاه خود نخواهید بود و می‌توانید ساعات و روزهای سفر خود را آسوده‌تر و فارغ از نگرانی برای اقامتگاه خود بگذرانید. با رزرو اقامتگاه پیش از سفر در زمان سفر خود برای انتخاب مکانی برای اقامت خود صرفه‌جویی خواهید کرد. سایت رادار361 به شما در رزرو مهمانپذیر با ارائه گزینه‌های متنوع کمک شایانی خواهد داشت.

6. امکان آگاهی از نظرات مسافران قبلی

مسافران در رزرو مکان اقامتی به صورت آنلاین و از طریق سایت‌های مختلف بعد از پایان سفر نظرات خود را درباره اقامت خود در سایت ثبت می‌کنند. در رزرو مهمانپذیر از طریق سایت رادار361 شما می‌توانید با نظرات دیگر مسافرانی که قبلا از آن اقامتگاه استفاده کرده‌اند بهره‌مند شوید. این نظرات اکثرا صادقانه و قابل اعتماد هستند؛ به این منظور اقامتگاه‌ها در تلاش بیشتری هستند خدمات بهتری به مسافران خود ارائه بدهند.

چگونه مهمانپذیر رزرو کنیم؟

سایت رادار361 یکی از معتبرترین سایت‌های گردشگری در سطح کشور است. برای رزرو مهانپذیر از طریق سایت رادار361 تنها کافی است به نشانی www.radar361.com مراجعه کنید. در صفحه اصلی سایت پس از انتخاب گزینه هتل، نام شهر مقصد خود را انتخاب کنید. سپس تاریخ ورود خود به مهمانپذیر در صفحه تقویم سمت راست و تاریخ خروج را در صفحه تقویم سمت چپ انتخاب کنید. گزینه بعدی برای مشخص شدن تعداد ظرفیت مسافران برای هر اتاق را نیز وارد کنید و سپس بر بروی جست و جو کلیک کنید. اکنون لیستی از اقامتگاه‌های مختلف برای شما نمایان می‌شود. با استفاده فیلترهای بالای صفحه گزینه‌های پیشنهادی سایت را بر اساس بالاترین امتیاز، بیشترین نظارات و کمترین قیمت‌ها می‌توانید مرتب کنید. درسمت راست صفحه نیز گزینه‌هایی برای انتخاب هزینه، نوع اقامتگاه و امکانات وجود دارد. شما با شخصی سازی اطلاعات خود از طریق فیلترهای سایت رادار361 می‌توانید بهترین انتخاب برای رزرو اقامتگاه در هر شهری از کشور را با اطمینان کافی انجام دهید و تجربه خوبی از سفر خود داشته‌باشید. تیم رادار361 در تلاش است با پشتیبانی 24 ساعته و ارائه مطالب جامع و کامل از اقامتگاه‌های کشور خدمات مفیدی به کاربران خود ارائه دهد.

:
:
:
آخرین اخبار